لیگ اروپا، آرسنال به سختی صعود کرد، ناپولی از دور مسابقات کنار رفت، حذف یاران بیرانوند با شکستی سنگین

به گزارش کوه سفید، آرسنال در شرایطی که از حریف خود عقب افتاده بود، توانست به بازی بازگردد و راهی مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا گردد.

لیگ اروپا، آرسنال به سختی صعود کرد، ناپولی از دور مسابقات کنار رفت، حذف یاران بیرانوند با شکستی سنگین

با ما سفر کنید و با هزینه سفر اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، ملاقاتهای دور برگشت مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات فوتبال لیگ اروپا، از ساعت 21:25 امشب (پنجشنبه - به وقت ایران) با هفت ملاقات پیگیری شد.

در مهم ترین بازی، آرسنال در استادیوم کارایسکاکی یونان میزبان بنفیکا بود که این مسابقه به فزونی 3 بر 2 توپچی ها انجامید. پیر امریک اوبامیانگ در دقایق 21 و 87 و کیران تیرنی در دقیقه 67 برای آرسنال گلزنی کردند و دیوگو گونکالوس و رافا سیلوا در دقایق 43 و 61، دروازه توپچی ها را گشودند. با توجه به تساوی یک-یک دو تیم در ملاقات رفت و فزونی 4 بر 3 آرسنال در مجموع دو مسابقه، شاگردان میکل آرتتا به مرحله بعدی رسیدند.

آنتورپ که علیرضا بیرانوند را روی نیمکت داشت، میهمان گلاسکو رنجرز بود و با نتیجه 5 بر 2 بازنده شد. با توجه به اینکه شاگردان استیون جرارد ملاقات رفت را هم با نتیجه 4 بر 3 به سود خود به انتها رساندند، نماینده اسکاتلند به جمع 16 تیم انتهای رسید و آنتورپ از دور مسابقات کنار رفت.

ناپولی در استادیوم دیه گو آرماندو مارادونای ناپل به مصاف گرانادا رفت و با نتیجه 2 بر یک پیروز شد. پیوتر زیلینسکی در دقیقه 3 و فابین در دقیقه 59 برای ناپولی گلزنی کردند و آنخل مونتورو در دقیقه 25، تنها گل نماینده اسپانیا را به ثمر رساند. گرانادا که در ملاقات رفت با نتیجه 2 بر صفر پیروز شده بود، با فزونی 3 بر 2 در مجموع دو ملاقات، راهی مرحله یک هشتم نهایی شد و مُهر انتهای بر حضور شاگردان جنارو گتوسو در لیگ اروپای سال جاری زد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

نتایج سایر ملاقاتهای همزمان به توضیح زیر است:

آژاکس 2 - لیل یک (با توجه به فزونی 2 بر یک آژاکس در بازی رفت، نماینده هلند راهی دور بعد شد)

هوفنهایم صفر - مولده 2 (با توجه به تساوی 3-3 ملاقات رفت، مولده به یک هشتم نهایی رسید)

ویارئال 2 - سالزبورگ یک (با توجه به پیروزی 2 بر صفر ویارئال در ملاقات رفت، این تیم به جمع 16 تیم انتهای لیگ اروپا صعود کرد)

شاختار دونتسک یک - مکابی رژیم اشغالگر قدس صفر (با توجه به فزونی 2 بر صفر شاختار در بازی نخست، نماینده اوکراین به مرحله بعد رسید)

سایر بازی های این مرحله از ساعت 23:30 شروع شده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 اسفند 1399 بروزرسانی: 29 اسفند 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 1184

به "لیگ اروپا، آرسنال به سختی صعود کرد، ناپولی از دور مسابقات کنار رفت، حذف یاران بیرانوند با شکستی سنگین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ اروپا، آرسنال به سختی صعود کرد، ناپولی از دور مسابقات کنار رفت، حذف یاران بیرانوند با شکستی سنگین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید