محدودیتی در استفاده جانبازان و معلولان از مجموعه های ورزشی شهرداری تهران وجود ندارد

به گزارش کوه سفید، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان ورزش شهرداری تهران اعلام کرد هیچگونه محدودیتی در ارایه خدمات ورزشی به معلولان و جانبازان و نیز قهرمانان پارالمپیک در مجموعه های ورزشی شهرداری تهران وجود ندارد.

محدودیتی در استفاده جانبازان و معلولان از مجموعه های ورزشی شهرداری تهران وجود ندارد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، فرشید اسحاقی پیرو برخی از خبرهای منتشره در رسانه ها در خصوص محدودیت استفاده ورزشکاران پارالمپیکی از مجموعه ها ورزشی اضافه نمود: سازمان ورزش شهرداری تهران همچون گذشته به ارایه خدمات ورزشی به گروه های مختلف شهروندان از جمله معلولان و جانبازان عزیز و گرانقدر می پردازد.

وی با بیان اینکه در سال گذشته و پیش از پاندمی کرونا بیش از 260 هزار شهروند جانباز و معلول از خدمات ورزشی شهرداری تهران بهره برده اند، گفت: همچنین طی سال گذشته 25 دوره رقابت ورزشی ویژه معلولان و جانبازان در گروه های مختلف زنان و مردان برگزار شده است که این موضوع همچنان ادامه دارد.

مدیر روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران گفت: همچنین در یک سال گذشته بیش از 20 مجموعه ورزشی شهرداری تهران جهت استفاده معلولان و جانبازان مناسب سازی شده و سازمان ورزش شهرداری تهران همواره خود را ملزم به ارایه خدمات به عزیزان جانباز و معلول می داند.

اسحاقی در خصوص خدمات رسانی 9 مجموعه ورزشی تحت پوشش این سازمان به معلولین و جانبازان اضافه نمود: بهره برداری از بزرگترین مجموعه ورزشی ویژه جانبازان و معلولین در خاورمیانه، ارائه خدمات آموزشی- تفریحی در مجموعه های ورزشی، برگزاری فعالیت های تفریحی- ورزشی و همچنین برگزاری پارالمپیاد محلات شهرتهران ویژه بانوان و آقایان از جمله فعالیت های این سازمان برای این افراد کم توان بوده است. مجموعه ورزشی قمر بنی هاشم(ع) نیز به عنوان مجموعه ورزشی تخصصی جانبازان و معلولان تهران با رعایت پروتکل های بهداشتی به ارائه خدمات می پردازد.

وی با تاکید بر مناسب سازی اماکن و مجموعه های ورزشی ویژه جانبازان و معلولان گفت: امکان دسترسی به سرویس های بهداشتی(بدون پله و در سطح همکف)، نصب سرویس بهداشتی فرنگی، نصب دستگیره های نگهدارنده در قسمت های سرویس بهداشتی، رختکن و رمپ، مناسب سازی ارتفاع روشویی ها، فراهم کردن دسترسی به رختکن ها، تعبیه کابین های مخصوص جهت رفاه حال گروه های خاص، نصب شیرهای آب از نوع اهرمی، قرارگرفتن دوش ها در سطح همکف و همچنین شیب دار بودن ورودی و خروجی حوضچه کلر بدون پله و لبه بلند از جمله این مناسب سازی بوده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 اسفند 1399 بروزرسانی: 14 اسفند 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 1151

به "محدودیتی در استفاده جانبازان و معلولان از مجموعه های ورزشی شهرداری تهران وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محدودیتی در استفاده جانبازان و معلولان از مجموعه های ورزشی شهرداری تهران وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید