محرومیت سنگین قائمی، تعلیق شد

به گزارش کوه سفید، تهران (پانا)- فدراسیون والیبال حکم خود را درباره ملی پوش والیبال ایران تغییر داد.

محرومیت سنگین قائمی، تعلیق شد

فدراسیون والیبال نوشت: کمیته تجدید نظر فدراسیون والیبال پس از اعتراض فرهاد قائمی نسبت به رای صادره و بیان ابراز ناراحتی و پشیمانی در مصاحبه های اجرا شده از سوی این بازیکن در رسانه های معتبر در رای صادره برای محرومیت وی تخفیف قائل شد.

در اعلام رای کمیته تجدید نظر آمده است: با توجه به خدمات ارزشمند فرهاد قائمی در تیم ملی والیبال و زحمات و کوشش های این بازیکن که در طول سال های بازی در تیم ملی همچون یک سرباز در خدمت والیبال کشور بود و زحمات زیادی برای موفقیت والیبال ایران در عرصه بین المللی کشید با عنایت به ابراز ندامت و پشیمانی وی از صحبت های اجرا شده و اذعان به بیان کلمات نامناسب در حالت عصبانیت، حکم ایشان به سه ماه محرومیت تعلیقی تقلیل پیدا می نماید.

به گزارش ایسنا، یکم مهر ماه 1400 کمیته انضباطی فدراسیون والیبال رای خود را درباره پرونده فرهاد قائمی اعلام نموده بود و این بازیکن را سه ماه محرومیت قطعی و پانصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد. انتشار خبر اظهار ندامت قائمی به وسیله فدراسیون والیبال درحالی بود که این بازیکن این صحبت ها را تکذیب کرد. ملی پوش والیبال ایران در فضای مجازی نوشته بود: متاسفانه احساس ندامت ندارم و با وجدان راحت می گویم که فقط حقیقت را گفتم. البته تمام گفته های بنده در مصاحبه های بازیکنان و مربیان تیم ملی تایید شد. هم چنین طی مصاحبه های متعدد توهین های زیادی به من شد که در پاسخ فقط سکوت کردم. با وجود این اتفاقات پذیرفتم که باید کلمات شایسته و رسمی تری برای اعلام در رسانه عمومی انتخاب می کردم و تنها به همین علت عذرخواهی کردم. تاکید می کنم تمام گفته های من در مصاحبه واقعیت بوده و حاضر نیستم به دروغ حقیقت را انکار کنم حتی اگر نتیجه محرومیت از بازی باشد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 1503

به "محرومیت سنگین قائمی، تعلیق شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محرومیت سنگین قائمی، تعلیق شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید