مسابقه عکس و نقاشی آیین یلدا به تعویق افتاد

به گزارش کوه سفید، دبیرخانه سفره های ایرانی اسلامی، علت به تعویق افتادن سومین دوره مسابقه عکس و نقاشی یلدا را شرح داد و زمان برگزاری آن را از 8 اسفند به 15 اسفند تغییر داد.

مسابقه عکس و نقاشی آیین یلدا به تعویق افتاد

به گزارش خبرنگاران به نقل از دبیرخانه سفره های ایرانی اسلامی، این دبیرخانه فرایند به تعویق افتادن نمایشگاه را تشریح کرد که متن آن به توضیح زیر است:

به نام خدا

پس از انتشار فراخوان سومین مسابقه عکس و نقاشی کودک یلدا در تاریخ 28 آذرماه و سرانجام یافتن بدون تمدید مهلت ارسال آثار در تاریخ هشتم دی ماه، این دبیرخانه با پایبندی کامل به تقویم اعلام شده جلسات داوری را در هر دو رشته عکاسی و نقاشی کودک برگزار نموده و نتایج کلی را (بدون اعلام دقیق برگزیدگان) به اطلاع عموم رساند.

این در حالی بود که به رغم مشارکت بسیار خوب هنرمندان و همراهی و همکاری سازمان زیباسازی شهر تهران به عنوان حامی این دوره و اساتید عکاسی و نقاشی به عنوان داوران، شرایط اجتماعی به گونه ای رقم خورد که مجال برگزاری نمایشگاه زیبا و رنگین عکس های یلدا و مراسم اهدای جوایز فراهم نبود. تا اینکه پس از عبور از ایام سوگواری و جشن های انقلاب، فرصتی ایجاد شد تا برای برگزاری این امور در نگارخانه برگ برنامه ریزی کنیم.

بر این اساس قرار شد نمایشگاه بزرگی متشکل از آثار منتخب و برگزیده دوره های دوم و سوم مسابقات عکس یلدا با حضور هنرمندان شرکت کننده و مدعو، داوران، مدیران و اصحاب رسانه از تاریخ 8 اسفندماه برگزار گردد که این بار هجوم ویروس کرونا به کشور موجب به تعویق افتادن آن شد.

بر همین اساس این نمایشگاه در صورت صدور مجوز از سوی مبادی ذیربط برای برگزاری تجمعات و مراسم هنری، با یک هفته تاخیر در روز چهارشنبه پانزده اسفند در محل نگارخانه برگ افتتاح شده و جوایز برگزیدگان نیز اهدا خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 490

به "مسابقه عکس و نقاشی آیین یلدا به تعویق افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقه عکس و نقاشی آیین یلدا به تعویق افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید