مشخصات فنی و قیمت احتمالی شیائومی می نوت 10 لایت لو رفت

به گزارش کوه سفید، شیائومی فردا از گوشی می نوت 10 لایت رونمایی می نماید اما یک فروشگاه روسی، اطلاعات این محصول از جمله قیمت آن را پیش از معرفی رسمی فاش کرد.

مشخصات فنی و قیمت احتمالی شیائومی می نوت 10 لایت لو رفت

مشخصات می نوت 10 لایت که تا چند ساعت پیش اطلاعات زیادی در رابطه با آن در اختیار نداشتیم اکنون به طور کامل فاش شده و با توجه به آن می دانیم این محصول به یک نمایشگر 6.7 اینچی امولد با وضوح +FHD و اندکی خمیدگی مجهز خواهد شد که دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی دقیقا مانند آنچه که در می نوت 10 دیدیم به صورت قطره ای درون آن نهاده شده است.

قلب تپنده این محصول را اسنپدراگون 730G تشکیل می دهد که دقیقا مشابه پردازنده به کار رفته درون می نوت 10 است. به حافظه رم که برسیم ظاهرا باید آن را هم ردیف با می نوت 10 بدانیم که 6 گیگابایت رم دارد (می نوت 10 پرو به 8 گیگابایت حافظه رم مجهز شده).

لیست گوشی های واجد شرایط شیائومی برای دریافت رابط کاربری MIUI 12 منتشر شد

حال سوالی که پیش می آید این است که پسوند لایت دقیقا چه معنایی در اینجا دارد؟ در واقع می نوت 10 یک محصول میان رده بود که از یک دوربین قدرتمند بهره می برد. این دوربین سنسوری به عظیمی 108 مگاپیکسل داشت که این گوشی را در وب سایت DxOmark هم ردیف با پرچم دارها قرار می داد!

می نوت 10 لایت هم یک میان رده است و مشخصات فنی آن باید با دیگر میان رده ها برابر باشد. اما وقتی به دوربین می رسیم می بینیم که عظیمی سنسور از 108 به 64 مگاپیکسل کاهش یافته. دوربین فوق عریض از 20 به 8 کاهش پیدا کرد و دوربین تله فوتو هم به طور کامل حذف شد! در کنار این دو، یک سنسور 5 و 2 مگاپیکسلی دیگر هم نهاده شد که به ترتیب ماکرو و سنجش عمق هستند.

باتری این گوشی نیز همانند می نوت 10 حجیم بوده و 5.260 میلی آمپر ساعت حجم دارد. پشتیبانی از شارژر سریع 30 واتی هم از خصوصیات شاخص این باتری عظیم به حساب می آید. جک 3.5 میلی متری در این گوشی نیز حضور دارد و حتی وزن آن هم 208 گرم باقی مانده. به عبارتی تنها تفاوت بین این دو گوشی شکل ماژول دوربین و اندازه سنسور است.

شیائومی می نوت 10 لایت فردا و در جریان استریمی زنده رونمایی می گردد. همچنین گفته می گردد سری ردمی نوت 9 نیز فردا به بازار جهانی عرضه می شوند. می نوت 10 لایت طبق اطلاعات این فروشگاه با قیمت 345 دلار (320 یورو) راهی بازار خواهد شد که حدودا 200 دلار از می نوت 10 ارزان تر است.

گوشی شیائومی Mi 10 Youth با دوربین پریسکوپی معرفی گردید

منبع: gsmarena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 6 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 653

به "مشخصات فنی و قیمت احتمالی شیائومی می نوت 10 لایت لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات فنی و قیمت احتمالی شیائومی می نوت 10 لایت لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید