معماری مدرن ویلا با حیاط سرسبز و عظیم و حریم خصوصی مناسب

به گزارش کوه سفید، معماری مدرن ویلا و ساختمان های امروزی بیشتر از همه چیز بروی تعامل و آزادی بیشتر اعضای خانواده و همچنین ارتباط بیشتر آنها با فضای خارج یا همان حیاط احاطه نماینده خانه تاکید دارد. منازل مسکونی امروزی بخصوص آنهایی که از نعمت وجود حیاطی عظیم بهره مند هستند از پلانی باز استفاده می نمایند تا ساکنین خانه بتوانند آزادنه بین محیط های داخلی و بیرونی خانه، بدون کوچکترین مسئله ای رفت و آمد نمایند. این کار باعث می گردد اعضای خانواده از بهترین خصوصیات هر دو محیط به صورت همزمان لذت ببرند. البته ویلاهایی که در این پست آورده شده اند علاوه بر این مورد بر موضوع دیگری نیز تاکید دارند و آن استفاده از دیوارهای شیشه ای و بتنی در دکوراسیون داخلی است.

معماری مدرن ویلا با حیاط سرسبز و عظیم و حریم خصوصی مناسب

جهت دریافت خدمات طراح نمای ویلای دوبلکس با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

دیوارهای سرتاسر شیشه ای این اجازه را به افراد داخل خانه می دهد که دائما ارتباط چشمی خود را با فضای سبز و تازه بیرون حفظ نمایند و بعلاوه نمایی بسیار زیبا در ظاهر سازه ایجاد می نماید که از خصوصیات اصلی معماری مدرن و مینمالیستی شناخته می گردد. شاید دیوارهای شیشه ای مانع خوبی برای حفظ حریم شخصی نباشد اما همانطور که در عکس ها مشاهده می کنید برای اطراف حیاط هر کدام از ویلاها دیواری بلند در نظر گرفته شده تا دید رهگذران به داخل خانه را مسدود کند. اگر شما هم بدنبال ایده های نو و خلاقانه در معماری مدرن می شد، نمونه های آورده شده در زیر می تواند باب میل شما باشد.

صفحه جدید ما را دنبال کنید

دنبال می کنم

معماری مدرن ویلا

منبع: اتاق
انتشار: 21 آذر 1399 بروزرسانی: 21 آذر 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 991

به "معماری مدرن ویلا با حیاط سرسبز و عظیم و حریم خصوصی مناسب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معماری مدرن ویلا با حیاط سرسبز و عظیم و حریم خصوصی مناسب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید