مهلت ارسال آثار به همایش اتحادیه انجمن های علمی دانشجویی علم اطلاعات و دانش شناسی تمدید شد

به گزارش کوه سفید، مهلت ارسال آثار به دوازدهمین همایش ملی اتحادیه انجمن های علمی دانشجویی علم اطلاعات و دانش شناسی ایران (ادکا) تمدید شد.

مهلت ارسال آثار به همایش اتحادیه انجمن های علمی دانشجویی علم اطلاعات و دانش شناسی تمدید شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، مهلت ارسال آثار به دوازدهمین همایش ملی اتحادیه انجمن های علمی دانشجویی علم اطلاعات و دانش شناسی ایران (ادکا) تمدید شد.

علاقه مندان می توانند آثار خود را تا تاریخ 15 بهمن ماه به همایش نقش ها، کارکرد ها و خدمات کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی در بحران ها ارسال نمایند.

با توجه با شرایط این روز ها که همگی درگیر بحران سلامتی و بیماری کرونا هستیم کار در این زمینه لازم دیده شد. اگر به مسئله بحران نگاهی داشته باشید می دانید که زندگی بشر با انواع بحران محاصره شده است. شما می توانید تجلی بحران را در فقر، گرسنگی، بلایای طبیعی و ... مشاهده کنید؛ و امروز بحران کرونا! از این رو برگزاری این همایش الزام دانسته شده است.

اتحادیه ادکا (اتحادیه انجمن های علمی دانشجویی علم اطلاعات و دانش شناسی ایران) با کوشش های دبیران کمیته و اساتید بزرگ زمان ارسال مقالات به همایش نقش ها، کارکرد ها و خدمات کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی در بحران ها را تمدید کرد.

از برنامه های جانبی این همایش می توان به برگزاری سه پاتوق مقاله خوانی که اخبار و لینک های دانلود آن ها را می توانید در سایت همایش به آدرس http://adkaconf.ir/ مشاهده کنید برگزار شده که در آینده این برنامه ها در روز چهارم اسفندماه برگزار می گردد.

کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی در زمان بحران های طبیعی، کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی در زمان بحران های سلامتی، کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی در زمان آسیب های اجتماعی، انفورماتیک بحران و نقش کتابخانه­ ها و مراکز اطلاع رسانی و رفتار اطلاعاتی کاربران در زمان بحران از محورهای این همایش است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 فروردین 1401 بروزرسانی: 2 فروردین 1401 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 1677

به "مهلت ارسال آثار به همایش اتحادیه انجمن های علمی دانشجویی علم اطلاعات و دانش شناسی تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت ارسال آثار به همایش اتحادیه انجمن های علمی دانشجویی علم اطلاعات و دانش شناسی تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید