به تشکل ها و اتاق های بازرگانی استانی در نخستین نمایشگاه مجازی ایران غرفه های رایگان واگذارخواهد شد خبرنگاران

به گزارش کوه سفید، عاون استان ها و تشکل های اتاق ایران بیان کرد: در نمایشگاه مجازی ایران برای اتاق های بازرگانی سراسر کشور، اتاق های مشترک بازرگانی و تشکل های مالی وابسته به اتاق ایران،غرفه های رایگان در نظر گرفته شده است.

به تشکل ها و اتاق های بازرگانی استانی در نخستین نمایشگاه مجازی ایران غرفه های رایگان واگذارخواهد شد خبرنگاران

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، معاون استان ها و تشکل های اتاق ایران بیان کرد: حضور اتاق های استانی و تشکل های مالی در نخستین نمایشگاه مجازی ایران رایگان است و اعضای آن ها نیز از تخفیف 15 درصدی برای حضور در نمایشگاه به عنوان غرفه دار برخوردار خواهند بود. مظفر علیخانی، معاون استان ها و تشکل های اتاق ایران با اشاره به اینکه نمایشگاه های مجازی در شرایط امروز، پویایی اقتصاد های را درپی دارند، عنوان نمود: شیوع ویروس کرونا، کسب و کار ها را نه تنها در ایران که در تمام کشور ها تحت تاثیر قرار داده است. قرنطینه های طولانی مدت موجب شده تا فعالیت های مالی به سمت استفاده از ابزار های آنلاین پیش برود تا از تبعات مالی ناشی از این پاندمی بکاهد.

او در مصاحبه با پایگاه خبری اتاق ایران با بیان اینکه همزمان با شیوع ویروس کرونا، تمامی رویداد های تجاری در سطح ملی و بین المللی رو به تعطیلی گذاشت، تاکید نمود: ابتکار فعالان حوزه فناوری در جهان، بستری را برای برپایی این رویداد ها به صورت آنلاین فراهم آورد. به گونه ای که نمایشگاه هایی که پیش از این به صورت فیزیکی برپا می شدند، به سمت برگزاری آنلاین پیش رفتند.

علیخانی با اشاره به اینکه نمایشگاه مجازی ایران حاصل کوشش تشکل های بخش خصوصی حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات وابسته به اتاق ایران است، گفت: این نمایشگاه که از 5 تا 20 اسفندماه سال جاری برگزار می گردد، با حمایت اتاق ایران و بر روی پلتفرم اختصاصی مطابق با استاندارد های روز جهانی دیجیتال طراحی و پیاده سازی شده است. این نمایشگاه تجربه جدیدی برای فعالان مالی است تا بتوانند کسب و کار های خود را به صورت آنلاین به مخاطبان داخلی و خارجی معرفی نمایند.

معاون استان ها و تشکل های اتاق ایران گفت: نمایشگاه مجازی ایران برای اتاق های بازرگانی سراسر کشور، اتاق های مشترک و تشکل های مالی وابسته به اتاق ایران، غرفه های رایگان در نظر گرفته است. در عین حال اعضای این تشکل ها و اتاق ها از تخفیف 15 درصدی برای خرید غرفه برخوردار هستند.

وی به بخش هایی که در این نمایشگاه حضور دارند اشاره نمود و گفت: در نمایشگاه مجازی ایران فعالان مالی می توانند در بخش های بازرگانی، صادرات، صنعت، معدن، کشاورزی و صنایع غذایی، دانش بنیان و خدمات حضور یابند. همچنین فعالان مالی در حوزه اقتصاد فرهنگ و هنر، اقتصاد سلامت و اقتصاد ورزش نیز می توانند در این نمایشگاه حضور یابند.

علیخانی در مورد حضور بازدیدنمایندگان خارجی در این نمایشگاه نیز عنوان نمود: معاونت بین الملل اتاق ایران نیز به واسطه هماهنگی با سفارت خانه های ایران در خارج از کشور، سفارتخانه های سایر کشور ها در ایران، اتاق های مشترک و اتاق های بازرگانی سایر کشور ها از بازدیدنمایندگان خارجی در این نمایشگاه دعوت به عمل آورده است. از این رو جامعه بازدیدنمایندگان این نمایشگاه بین المللی هستند.

علیخانی در انتها گفت: این نمایشگاه می تواند میعادگاه عظیم فعالان مالی ایران باشد و پتانسیل های مالی کشور را در شرایطی که صادرات غیرنفتی از ضرورت های اقتصاد ایران به شمار می آید، برای بازدیدنمایندگان خارجی به نمایش بگذارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 فروردین 1400 بروزرسانی: 22 فروردین 1400 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 1230

به "به تشکل ها و اتاق های بازرگانی استانی در نخستین نمایشگاه مجازی ایران غرفه های رایگان واگذارخواهد شد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به تشکل ها و اتاق های بازرگانی استانی در نخستین نمایشگاه مجازی ایران غرفه های رایگان واگذارخواهد شد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید