مهلت ثبت نام بورسیه بنیاد حامیان دانشگاه تهران امروز، 12 مهر به سرانجام می رسد

به گزارش کوه سفید، مهلت ثبت نام ششمین دوره بورسیه بنیاد حامیان دانشگاه تهران در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه ها امروز، 12 مهرماه به سرانجام می رسد.

مهلت ثبت نام بورسیه بنیاد حامیان دانشگاه تهران امروز، 12 مهر به سرانجام می رسد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات شرایط سنی تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، بنیاد حامیان دانشگاه تهران، طی فراخوانی از دانشجویان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه جهت ثبت نام در ششمین دوره بورسیه بنیاد دعوت به عمل آورد که ثبت نام آن از اول مهرماه شروع شده است.

براساس این گزارش، دانشجویان جهت ثبت نام در ششمین دوره بورسیه بنیاد حامیان دانشگاه تهران، می توانند ‬ تا خاتمه امروز شنبه 12 مهرماه ماه با مراجعه به وب گاه رسمی بنیاد حامیان، به آدرس اینترنتی utf.ut.ac.ir با مطالعه شرایط و تکمیل کردن فرم و دریافت کد پیگیری، اقدام به ثبت نام نمایند.

گفتنی است، این بورسیه از نوع پرداخت جایزه تحصیلی به دانشجویان برگزیده علمی شاغل به تحصیل در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه تهران، به مبلغ دو میلیون ریال در ماه و به مدت 10 ماه در سال تحصیلی است که با حمایت خیرین نیک اندیش توسط بنیاد حامیان دانشگاه تهران اعطا می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 آبان 1399 بروزرسانی: 16 آبان 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 915

به "مهلت ثبت نام بورسیه بنیاد حامیان دانشگاه تهران امروز، 12 مهر به سرانجام می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت ثبت نام بورسیه بنیاد حامیان دانشگاه تهران امروز، 12 مهر به سرانجام می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید