مهلت دفاع دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی تمدید شد، کلاس های آموزشی دانشجویان از نیمه بهمن شروع می گردد

به گزارش کوه سفید، بر اساس اعلام دانشگاه شهید بهشتی، مهلت برگزاری جلسه دفاع در نیم سال اول سال تحصیلی 1401- 1400 برای دانشجویان دوره های تحصیلات تکمیلی این دانشگاه تمدید شده و کلاس های آموزشی نیز از نیمه بهمن شروع می گردد.

مهلت دفاع دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی تمدید شد، کلاس های آموزشی دانشجویان از نیمه بهمن شروع می گردد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، با تصویب هیأت رئیسه دانشگاه شهید بهشتی، مهلت برگزاری جلسه دفاع در نیمسال اول سال تحصیلی 1401- 1400 برای دانشجویان دوره های تحصیلات تکمیلی تا 24 اسفنـد 1400 تمدید شد.

بر این اساس، تاریخ فراغت از تحصیل دانشجویانی که تا مهلت تعیین شده با موفقیت دفاع نمایند 30 بهمن 1400 درنظر گرفته خواهد شد. بدیهی است در صورت عدم موفقیت دانشجو در دفاع تا مهلت مذکور، برابر مقررات اقدام خواهد شد.

انتخاب واحد دانشجویان این دانشگاه نیز از روز شنبه 9 بهمن ماه شروع می گردد و تا روز دوشنبه 11 این ماه ادامه دارد. بر این اساس کلاس های آموزشی دانشجویان از 16 بهمن شروع خواهد شد.

بعلاوه روز های یکشنبه و دوشنبه 24 و 25 بهمن 1400 نیز به عنوان زمان حذف اضافه دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی در نظر گرفته شده و دانشجویان می توانند 4 خرداد 1401 نسبت به حذف تک درس خود اقدام نمایند.

طبق تقویم آموزشی دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی، 18 خرداد 1401 کلاس های آموزشی دانشجویان برای نیم سال دوم تحصیلی به پایان می رسد و دانشجویان از روز شنبه 21 خرداد تا اول تیر 1401 در امتحانات پایان ترم شرکت می نمایند.

بعلاوه یکشنبه 22 تا سه شنبه 31 خرداد نیز آزمون های گروه معارف دانشجویان شهید بهشتی در نیم سال دوم تحصیلی برگزار خواهد شد.

براساس مصوبه هیات رئیسه دانشگاه شهید بهشتی، کلاس های دروس نظری در دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد از ابتدای نیم سال اول سال تحصیلی 01-1400، به صورت غیرحضوری و کلاس های دوره دکتری حضوری برگزار گشت.

به علاوه، امکان حضور دانشجویان تحصیلات تکمیلی در دانشگاه برای انجام پایان نامه و رساله و کار در آزمایشگاه های تحقیقاتی فراهم بوده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 اسفند 1400 بروزرسانی: 20 اسفند 1400 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 1665

به "مهلت دفاع دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی تمدید شد، کلاس های آموزشی دانشجویان از نیمه بهمن شروع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت دفاع دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی تمدید شد، کلاس های آموزشی دانشجویان از نیمه بهمن شروع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید