تور دبی: میرزاپور: پنجره بسته شرایط فولاد را سخت نموده است، امارات تیمی نیست که ما را نگران کند

به گزارش کوه سفید، مربی دروازه بان های تیم فوتبال فولاد خوزستان معتقد است که پنجره بسته این تیم در فصل جابجایی کار آنها را در فصل آینده سخت خواهد نمود.

تور دبی: میرزاپور: پنجره بسته شرایط فولاد را سخت نموده است، امارات تیمی نیست که ما را نگران کند

با تور دبی در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

ابراهیم میرزاپور در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در ارتباط با شرایط فعلی فولاد خوزستان، گفت: خدا را شکر شرایط خوب است و کادر فنی تمرینات را به شکل منظم برنامه ریزی می نماید تا تیم ما بتواند برای فصل تازه شرایط خوبی داشته باشد. متاسفانه فولاد چند بازیکن کلیدی را از دست داد و از طرفی بسته بودن پنجره جابجایی کار را سخت تر خواهد نمود و شرایط دشواری را برای فولاد رقم خواهد زد. با این حال جوان های خوبی در تیم داریم که در کنار با تجربه ها می توانند اتفاقات خوبی را رقم بزنند.

وی در ارتباط با بازگشتش به فولاد خوزستان، اسم کرد: من خودم را یک فولادی می دانم و شادم که بعد از چند سال دوباره به این باشگاه برگشتم تا بتوانم به فولاد خدمت کنم. تیم های خوزستانی همواره حرف های زیادی برای گفتن دارند و امیدوارم در فصل آینده بتوانیم اتفاقات خوبی را رقم زده و طرفداران فولاد را شاد کنیم.

میرزاپور که در دو بازی قبلی تیم ملی به اسم مربی دروازه بان ها در کنار این تیم حضور داشت در ارتباط با شرایط تیم ملی در آستانه ملاقات با امارات، گفت: خوشبختانه دو پیروزی مهم ایران باعث شد تا روحیه بازیکنان برای بازی های بعدی بالاتر برود و تیم ما حالا شخصیت بالایی دارد. فکر نمی کنم امارات تیمی باشد که بتواند ما را نگران کند و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد می توانیم آنها را در زمین خودشان شکست دهیم.

وی در ارتباط با شانس صعود تیم ملی به جام جهانی اعلام نمود: ما اگر امارات را ببریم شرایط خوبی پیدا خواهیم کرد ولی بازی مهم ایران برابر کره جنوبی خواهد بود و اگر این مسابقات را هم با برد پشت سر بگذاریم درصد مهمی از راه صعود را طی خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 مهر 1400 بروزرسانی: 25 مهر 1400 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 1508

به "تور دبی: میرزاپور: پنجره بسته شرایط فولاد را سخت نموده است، امارات تیمی نیست که ما را نگران کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دبی: میرزاپور: پنجره بسته شرایط فولاد را سخت نموده است، امارات تیمی نیست که ما را نگران کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید