نتایج رقابت های کامپوند بانوان و ریکرو و کامپوند مردان در لیگ برتر اعلام شد

به گزارش کوه سفید، در سرانجام هفته سوم و چهارم لیگ کامپوند بانوان و هفته پنجم و ششم لیگ کامپوند و ریکرو مردان که در سایت تیروکمان برگزار شد، نتایج تیم های لیگ برتری مشخص شد.

نتایج رقابت های کامپوند بانوان و ریکرو و کامپوند مردان در لیگ برتر اعلام شد

به گزارش خبرنگاران، در سرانجام هفته سوم و چهارم لیگ کامپوند بانوان و هفته پنجم و ششم لیگ کامپوند و ریکرو مردان که در سایت تیروکمان برگزار شد، نتایج تیم های لیگ برتر مشخص شد.

در هفته سوم کامپوند بانوان؛ سهند تبریز 4 بر یک مقابل مس کرمان مغلوب شد. آکادمی راد 5 بر صفر بر هیات استان مرکزی را شکست داد و هیلان 5 بر صفر هیات استان فارس را شکست داد.

در هفته چهارم نیز سهند تبریز 5 بر صفر بر هیات استان مرکزی غلبه کرد. ایران آرچرز 5 بر صفر برابر مس کرمان مغلوب شد و هیلان 5 بر صفر برابر آکادمی راد تن به شکست داد.

در ادامه این رقابت ها و در هفته پنجم کامپوند مردان؛ هیات استان مرکزی 3 بر 2 مغلوب هیات استان کرمان شد، سهند تبریز 4 بر یک مقابل آکادمی راد مغلوب شد، هیات استان قزوین 4 بر یک برابر آلفا مغلوب شد، سپاهان 3 بر 2 مقابل ناجا تن به شکست داد و نفت امیدیه 5 بر صفر برابر مرال مغلوب شد.

در هفته ششم این رقابت ها نیز هیات استان مرکزی 3 بر 2 برابر سهند تبریز مغلوب شد، هیات استان کرمان 5 بر صفر هیات استان قزوین را شکست داد، سپاهان 5 بر صفر برابر آکادمی راد مغلوب شد، هیلان نیز 5 بر صفر از آلفا مغلوب شد و مرال 4 بر یک برابر ناجا مغلوب شد.

در هفته پنجم ریکرو مردان؛ آکادمی استعدادیابی تبریز 4 بر یک از دانشگاه آزاد اسلامی مغلوب شد، ناجا 4 بر یک برابر تیرانا به رجحان رسید، هیات استان مرکزی 4 بر یک از سپاهان مغلوب شد، کارن آرچری 3 بر 2 از سهند تبریز مغلوب شد، شرکت سبلان پارچه اردبیل 4 بر یک از انجمن اوتیسم ایران مغلوب شد و نفت امیدیه 3 بر 2 از کشت و صنعت پارس مغان باخت.

در هفته ششم ریکرو مردان نیز تیرانا 4 بر یک از آکادمی استعدادیابی تبریز مغلوب شد، هیات استان مرکزی 4 بر یک از دانشگاه آزاد اسلامی مغلوب شد. ناجا 5 بر صفر برابر کارن آرچری پیروز شد، سپاهان 4 بر یک از آکادمی راد مغلوب شد، انجمن اوتیسم ایران 3 بر 2 از سهند تبریز باخت و شرکت سبلان پارچه اردبیل 3 بر 2 از کشت و صنعت پارس مغان مغلوب شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 دی 1400 بروزرسانی: 18 دی 1400 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 1599

به "نتایج رقابت های کامپوند بانوان و ریکرو و کامپوند مردان در لیگ برتر اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتایج رقابت های کامپوند بانوان و ریکرو و کامپوند مردان در لیگ برتر اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید