نگرانی درباره لاغر شدن نهنگ جاسوس پوتین

به گزارش کوه سفید، اخیرا یک زیست شناس دریایی تصاویر این نهنگ را منتشر نموده و نگرانی خود را نسبت به شرایط آن را در توئیتر به اشتراک گذاشته است. او اشاره نموده این نهنگ در سال 2019 میلادی این گونه به نظر نمی رسید و شرایط بهتری داشت.

نگرانی درباره لاغر شدن نهنگ جاسوس پوتین

به گزارش خبرنگاران به نقل از سان، اِما لوک متخصص دریایی در توئیت خود نوشته است: هوالدیمیر که به جنوب نروژ بازگشته است و به طور نگران کننده ای لاغر به نظر می رسد.

هوالدیمیر در حالی پیدا شد که تسمه ای بر تن داشت که محلی برای اتصال دوربین بر روی آن وجود داشته است. بر روی آن تسمه عبارت تجهیزات سنت پترزبورگ نوشته شده بود.

نام او با اقتباس از واژه هوال (Hval) انتخاب شده که در زبان نروژی به معنای نهنگ است. این واژه با ولادیمیر (پوتین) ترکیب شد و در نتیجه آن نهنگ مرتبط با پوتین رئیس جمهور روسیه شناخته شد.

این نهنگ مدتی پس از ورود به آبهای نروژ از سوی دولت آن کشور مورد تغذیه نهاده شد. در توئیت اشاره شده او دچار سوء تغذیه بوده است. با این وجود، او مدتی بعد منطقه را ترک کرد و با موفقیت آغاز به تغذیه خود کرد. او برای تعامل با دیگر نهنگ های بلوگا کوشش می نماید و تصور می گردد که تنها است.

منبع: فرارو
انتشار: 18 مرداد 1402 بروزرسانی: 18 مرداد 1402 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 1958

به "نگرانی درباره لاغر شدن نهنگ جاسوس پوتین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگرانی درباره لاغر شدن نهنگ جاسوس پوتین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید