واکنش رسانه های عربی به رفتن ترامپ، میراث سنگین رئیس جمهور برای بایدن

به گزارش کوه سفید، رسانه های عربی به رفتن خفت بار ترامپ و آمدن بایدن واکنش نشان دادند و به میراثی که رئیس جمهور قبلی برای رئیس جمهور فعلی گذاشته است، اشاره کردند.

واکنش رسانه های عربی به رفتن ترامپ، میراث سنگین رئیس جمهور برای بایدن

از پروفایل ما وبلاگ بخار دیدن نمایید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، رسانه و شبکه های عربی به رفتن ترامپ رئیس جمهور قبلی و آمدن بایدن به عنوان رئیس جمهور جدید آمریکا، واکنش نشان دادند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

شبکه المیادین گزارش داد: ترامپ کاخ سفید را برای آخرین بار ترک کرد و گفت: به شکلی باز برمی گردم. بدون اینکه جو بایدن جانشین ترامپ وی را بدرقه کند، ترامپ رفت و چهار سال زمامداری خود را بسیار خوب توصیف کرد.

شبکه الجزیره هم با تیتر ترامپ قدرت را ترک کرد و ترامپی گری فصل جدیدی آغاز نموده است، به برنامه های ترامپ برای آینده اشاره نمود.

اسکای نیوز عربی هم با تیتر دشمن ترامپ به شکل مسخره کننده ای با وی وداع کرد، گزارش داد: گریتا تونبرگ فعال محیط زیستی سوئدی رفتن ترامپ از کاخ سفید را به مسخره گرفت و گفت: به نظر می رسد که پیرمرد بسیار مسرور است و آینده خوبی برای خود می بیند و من از این بابت بسیار مسرورم!

این توییت تونبرگ به مثابه مسخره کردن توییت ترامپ در سال 2019 پس از انتخابش از سوی مجله تایم به عنوان شخصیت سال 2019 رخ می دهد که طی آن ترامپ انتخاب تونبرگ را بسیار مزخرف خوانده بود.

این شبکه همچنین در گزارشی دیگر نوشت: دوره ترامپ تمام شد. جمله عجیب در سایت وزارت خارجه آمریکا. عبارت عجیبی در سایت وزارت خارجه آمریکا منتشر شد مبنی بر اینکه دوره دونالد ترامپ در یازده ژانویه تمام شد. تعیین نیست که این عبارت چگونه ظاهر شده است؛ در حالی که دوره ترامپ رسما مطابق قانون اساسی آمریکا در بیستم ژانویه 2021 تمام شد. این عبارت به این شکل بود روز یازدهم ژانویه 2021 و در ساعت هفت و 48 دقیقه و 41 ثانیه دوره ترامپ تمام شد.

دویچه وله عربی هم گزارش داد: میراث ترامپ سنگین است شامل دودستگی های داخلی و چالشهای خارجی در برابر بایدن.

همچنین رفتن ترامپ دستمایه طنز نویسان عرب زبان شده که و آن را در قالب طنز به نمایش گذاشتند.

این عبارت یاد آور سخنان معمر قذافی دیکتاتور مقتول لیبی بود که خطاب به معترضین گفته بود: دار دار زنقة زنقة: خانه به خانه کوچه به کوچه (دنبالتون می گردم)

لم أکن أنتوی: قصد نداشتم (نامزد انتخابات دوره جدید شوم) الأن فهمتکم: حالا شما رو درک کردم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 اسفند 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 1128

به "واکنش رسانه های عربی به رفتن ترامپ، میراث سنگین رئیس جمهور برای بایدن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش رسانه های عربی به رفتن ترامپ، میراث سنگین رئیس جمهور برای بایدن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید