ورود صباایده به بازار گردشگری آنلاین با سرمایه گذاری در فلایتیو

به گزارش کوه سفید، هلدینگ صباایده، مالک سرویس های آپارات و فیلیمو، با خرید 20 درصد از سهام فلایتیو وارد بازار گردشگری آنلاین شد.

ورود صباایده به بازار گردشگری آنلاین با سرمایه گذاری در فلایتیو

هلدینگ صباایده به عنوان یکی از قدیمی ترین برند های استارتاپی ایران با سرمایه گذاری 20 درصدی در فلایتیو که از معتبرترین سامانه های فروش آنلاین بلیط هواپیما، قطار و رزرو هتل است، به طور رسمی وارد بازار گردشگری آنلاین شد.

به گزارش روابط عمومی صباایده، این برند فعال در حوزه ویدئو، استریم و تبلیغات آنلاین که پلتفرم هایی چون فیلیمو، آپارات و آژانس تبلیغات آنلاین صباویژن را زیرمجموعه خود دارد، با سرمایه گذاری در یکی از دو استارتاپ بزرگ حوزه گردشگری، به طور رسمی وارد بازار فروش و رزرواسیون بلیط هواپیما و قطار شد.

ظرفیت های موجود در بازار گردشگری آنلاین ایران و فاصله زیادی که این حوزه از بازار آفلاین دارد، رشد قابل توجه و ارگانیک فلایتیو از ابتدای فعالیت آن و ویژگی های مشترک تیم های مدیریتی دو برند که آن ها را به هم نزدیک تر می نماید، از مهم ترین دلیل های جدیدترین سرمایه گذاری صباایده است. این سرمایه گذاری که با خرید 20 درصد سهام فلایتیو رقم خورده است، پیرو تجربه و دانش فلایتیو در صنعت گردشگری و در کنار ظرفیت ها و حمایت های گسترده تبلیغاتی صباایده، جهت تازه ای را در صنعت گردشگری آنلاین ایران رقم خواهد زد.

منبع: کجارو / sabaidea.com
انتشار: 13 اسفند 1400 بروزرسانی: 13 اسفند 1400 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 1657

به "ورود صباایده به بازار گردشگری آنلاین با سرمایه گذاری در فلایتیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود صباایده به بازار گردشگری آنلاین با سرمایه گذاری در فلایتیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید