چرا مردم در قرنطینه بیشتر آواز می خوانند؟

به گزارش کوه سفید، این حالت در موقعیت ناشی از استرس روانی و فیزیولوژیکی بیشتر خودش را نشان می دهد. وقتی که در قرنطینه هستید، کوشش برای مصاحبه و معاشرت بیشتر می گردد.

چرا مردم در قرنطینه بیشتر آواز می خوانند؟

در ابتدای همه گیری ویروس کرونا در شبکه های اجتماعی فیلم های ویدئویی از ایتالیا منتشر شد که همسایه ها با هم روی بالکن هایشان آواز می خواندند.

کشور های اسپانیا، عراق، آمریکا، فرانسه، لبنان، هند، آلمان و خیلی های دیگر نیز از این فرایند تبعیت کردند. اما جالب است بدانید که مردم نه تنها روی بام و بالکن خانه هایشان بلکه در اینترنت هم آوازخوانی دسته جمعی راه انداختند.

این احتیاج به برقراری ارتباط به ویژه به وسیله موسیقی از ویژگی های اساسی زندگی انسان است. انسان یک موجود اجتماعیست. بعضی از دانشمندان خاطر نشان می نمایند که در سطح بیولوژیکی مغز اجتماعی انسان پیشرفته تر از سایر جانداران است. بدین ترتیب انسان احتیاج بیولوژیکی به ایجاد ارتباط و همکاری با دیگران دارد.

این حالت در موقعیت ناشی از استرس روانی و فیزیولوژیکی بیشتر خودش را نشان می دهد. وقتی که در قرنطینه هستید، کوشش برای مصاحبه و معاشرت بیشتر می گردد.

محققین به این نتیجه رسیده اند: وقتی ما با هم آواز می خوانیم، مغز اجتماعی برای فراوری اکسی توسین فعال می گردد. این هورمون است که ارتباط نزدیک با نحوه ارتباط افراد با یکدیگر دارد.

منبع: اسپوتنیک

منبع: فرادید
انتشار: 13 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 666

به "چرا مردم در قرنطینه بیشتر آواز می خوانند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا مردم در قرنطینه بیشتر آواز می خوانند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید