گلکسی اس 11 احتمالا با نمایشگر 120 هرتز عرضه می شود

به گزارش کوه سفید، طبق گزارش منتشر شده از جانب سایت SamMobile، گلکسی اس 11 (یا طبق برخی شایعات گلکسی اس 20) با نمایشگر دارای رفرش ریت 120 هرتز عرضه می شود. این سایت خبر مذکور را به نقل از منابع معتبر منتشر کرده و طبق آن سامسونگ برای اولین بار می خواهد از چنین نمایشگری برای گوشی خود استفاده کند.

گلکسی اس 11 احتمالا با نمایشگر 120 هرتز عرضه می شود

البته این اولین باری نیست که به 120 هرتز بودن نمایشگر گلکسی اس 11 اشاره می شود. حدود دو ماه قبل، افشاگر معروف حوزه موبایل که با نام کاربری Ice Universe در توییتر فعالیت می کند، گفت که تنظیمات مخفی مربوط به نمایشگر 120 هرتز در کدهای نسخه بتا رابط کاربری One UI گلکسی نوت 9 پیدا شده است. اگرچه نوت 9 مجهز به نمایشگر 60 هرتز است، اما وجود چنین تنظیمی نشان می داد که سامسونگ برای گوشی های جدید خود قصد دارد چنین مشخصه ای ارائه کند. این افشاگر چند روز قبل با انتشار یک توییت گفت که هر سه گوشی گلکسی اس 11 از چنین نمایشگری بهره می برند.

با توجه به اینکه مزایای مربوط به افزایش رزولوشن نمایشگرها دیگر چندان به چشم نمی آیند، شرکت ها برای رقابت با یکدیگر به افزایش نرخ رفرش روی آورده اند. سال گذشته پیکسل 4 و وان پلاس 7T با نمایشگرهای 90 هرتز معرفی شدند و گوشی های گیمینگ مانند Razer Phone 2 و ایسوس ROG Phone 2 هم با نمایشگرهای 120 هرتز عرضه شدند. افزایش نرخ رفرش باعث می شود انواع محتوا به صورت روان تر به نمایش در بیایند و این موضوع در زمینه افزایش جذابیت انیمیشن های رابط کاربری و بازی ها تاثیر قابل توجهی دارد.

فارغ از اینکه گوشی های مذکور گلکسی اس 11 یا گلکسی اس 20 هستند، سامسونگ در تاریخ 11 فوریه (22 بهمن) از جدیدترین پرچم داران خود رونمایی خواهد کرد. در ضمنً باید انتظار معرفی نسل جدید گوشی تاشو سامسونگ را داشته باشیم.

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 7 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 350

به "گلکسی اس 11 احتمالا با نمایشگر 120 هرتز عرضه می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی اس 11 احتمالا با نمایشگر 120 هرتز عرضه می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید