شروع پیش فروش 11 محصول سایپا

به گزارش کوه سفید، جشنواره پیش فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا به مناسبت اعیاد سعید قربان و غدیرخم از امروز شروع می گردد.

شروع پیش فروش 11 محصول سایپا

در جشنواره پیش فروش محصولات عید تا عید گروه خودروسازی سایپا، 11 محصول عرضه می گردد و متقاضیان فرصت دارند تا در محصولات سایپا و پارس خودرو در مدت سه روز فرآیند ثبت نام را انجام دهند.

در این طرح ویژه خودرو های شاهین، کوییک اس، ساینا اس، کوییک دنده ای، ساینا دنده ای، کوییک دو رنگ آر، و وانت سایپا 151 عرضه می گردد و زمان تحویل در جشنواره فروش، فروردین، اردیبهشت، خرداد و تیرماه سال آینده است.

در پیش ثبت نام طرح عید تا عید محصولات سایپا و پارس خودرو، مانند طرح های اخیر فروش خودرو در کشور، مبلغی دریافت نمی گردد، اما پس از قرعه کشی، اسامی منتخب 72 ساعت فرصت خواهند داشت تا با واریز مبلغ علی الحساب، نسبت به تکمیل ثبت نام خود اقدام نمایند.

بعلاوه به مناسبت اعیاد سعید قربان و غدیرخم از امروز پیش فروش محصولات شرکت زامیاد شامل نیسان تک سوز آپشنال، نیسان دو گانه سوز آپشنال، نیسان دیزل و پادرا پلاس شروع خواهد شد و موعد تحویل این خودرو ها آبان و آذرماه سال جاری در نظر گرفته شده است.

در محصولات زامیاد برای اولین بار طی چند وقت اخیر و پس از اجباری شدن فرآیند قرعه کشی، دیگر قرعه کشی صورت نمی گیرد و هیچ محدودیتی در ثبت نام هم وجود ندارد. در این میان پیش فروش محصولات زامیاد از امروز و به صورت 24 ساعته در سایت www.saipa.iranecar.com انجام می گردد.

خلاصه شرایط و محدودیت ها:

پیش فروش محصولات گروه زامیاد به صورت اینترنتی (بدون قرعه کشی) و بدون محدودیت

پیش فروش کوییک دستی و کوییک آر، با قرعه کشی و بدون محدودیت (سند آزاد)

پیش فروش سایر محصولات در شرایط ذیل، با قرعه کشی و محدودیت های اعلامی سابق (سند در رهن)

منبع: فرارو
انتشار: 4 مرداد 1400 بروزرسانی: 4 مرداد 1400 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 1408

به "شروع پیش فروش 11 محصول سایپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع پیش فروش 11 محصول سایپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید