افزایش چشمگیر نرخ اسقاط به نفع مالکان تاکسی های فرسوده در مرکز

به گزارش کوه سفید، معاون فنی و بهره برداری سازمان تاکسیرانی شهر تهران، از برگزاری دومین نشست بازگشایی پیشنهاد های قیمت مراکز اسقاط، با حضور نهاد های نظارتی که افزایش چشمگیر نرخ اسقاط را در پی داشت، اطلاع داد.

افزایش چشمگیر نرخ اسقاط به نفع مالکان تاکسی های فرسوده در مرکز

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سید علی محتشمی پور، معاون فنی و بهره برداری تاکسیرانی تهران گفت: این اقدام از ابتدای سال با هدف پرداخت ارزش واقعی تاکسی های فرسوده شهر تهران به مالکین خودرو ها در فرآیند نوسازی و بعلاوه حق انتخاب مالکین در برگزیدن مرکز اسقاط مد نظر خود در دستور کار نهاده شد که نتایج بسیار مطلوبی را نیز در پی داشت.

وی اضافه کرد: اجرای طرح فراخوان همکاری مراکز اسقاط در نوسازی تاکسی های شهر تهران ظرف چهار ماه گذشته منجر به افزایش قیمت از 20 میلیون تومان به 50 میلیون تومان در خرداد ماه شده است، دستاوردی که می توان از آن در کنار حذف کلی شکایات مالکین تاکسی های فرسوده از بعضی مراکز اسقاط بعنوان یک نمونه پیروز در سایر بخش ها نیز الگوبرداری کرد.

محتشمی پور توضیح داد: پس از بارگذاری مستندات و اطلاعات مربوط به این پیشنهادات بر روی سایت سازمان، مالکان تاکسی های فرسوده از روز چهارشنبه دهم خرداد باز هم قادر خواهند بود نسبت به انتخاب مرکز اسقاط مد نظرشان با توجه به قیمت های اعلامی نو اقدام نمایند.

معاون فنی و بهره برداری سازمان تاکسیرانی شهر تهران در ادامه تاکید نمود: همه مراکز اسقاط موظف به رعایت تمامی مفاد اعلامی پیشنهاد خود هستند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف و عدول از آن ها، سازمان تاکسیرانی شهر تهران نسبت به قطع همکاری کامل با مرکز خاطی تا انتها امسال، اقدام می نماید.

وی تاکید نمود: آنالیز ها و ارزیابی های انجام شده نشان از تماس های تلفنی بعضی مراکز اسقاط با تاکسیرانان و ارایه پیشنهاداتی مغایر با تعهدات شان در فراخوان دارد که بی گمان زمینه سوءاستفاده های بعدی را ایجاد می نماید؛ لذا مؤکدا به مالکین تاکسی های فرسوده توصیه می کنیم به این دست تماس ها اطمینان نکرده و صرفا تعهدات مراکز اسقاط، که از سوی سازمان تاکسیرانی شهر تهران اعلام می گردد، را ملاک عمل قرار دهند.

محتشمی پور در انتها گفت: تمامی مراکز برابر اسناد رسمی ارسالی در قبال اسقاط تاکسی به سازمان تاکسیرانی شهر تهران متعهد شده اند، در حالی که توافقات تلفنی ایشان به هیچ وجه قابل پیگیری و نظارت نخواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 تیر 1401 بروزرسانی: 17 تیر 1401 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 1766

به "افزایش چشمگیر نرخ اسقاط به نفع مالکان تاکسی های فرسوده در مرکز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش چشمگیر نرخ اسقاط به نفع مالکان تاکسی های فرسوده در مرکز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید