امیدواری آزادکاران جوان به حضور در تورنمنت های بین المللی

به گزارش کوه سفید، به گزارش خبرنگاران، سومین اردوی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در حالی از صبح روز پنجم بهمن ماه بعد از تست کرونا شروع شد که کادر فنی این تیم در کنار تمرینات اردویی، نگاه ویژه ای هم به اعزام بعضی آزادکاران به تورنمنت های بین المللی دارد.

امیدواری آزادکاران جوان به حضور در تورنمنت های بین المللی

بر این اساس غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد به تازگی در مورد تورنمنت های بین المللی اعلام نموده تورنمنت ها یکی از معیارها و ملاک های تأثیرگذار در فرایند انتخاب ملی پوشان است.

به گفته وی هدف گذاری کادر فنی تیم ملی در اعزام کشتی گیران به تورنمنت های مختلف، بیشتر بر حضور جوانان معطوف است، چراکه آنها باید تجربه کسب نمایند و محک بخورند. کشتی گیران جوانی در سنین 17 تا 20 سال هستند که به عنوان مدعی پوشیدن دوبنده تیم ملی باید مورد حمایت قرار گیرند و آینده کشتی کشور را بسازند.

البته سرمربی تیم ملی کشتی آزاد با وجود اهمیت حضور در مسابقات برون مرزی بر این موضوع تاکید دارد که نمی توان در تمامی مسابقات و تورنمنت ها پیش رو شرکت کرد. وی در این خصوص نیز گفت: این یک واقعیت هست که ما نمی توانیم در همه تورنمنت ها حضور داشت. حضور ما باید هدفمند و طبق زمان تعیین باشد. ما باید ابتدا شرایط خودمان را بسنجیم و سپس در تورنمنت هایی که برایمان مفید است، شرکت کنیم.

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی کشتی آزاد کشورمان خود را برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا و گزینشی المپیک مهیا می نماید. رقابت های کشتی گزینشی قاره آسیا 20 تا 22 فروردین سال 1400 و رقابت های قهرمانی آسیا روزهای 23 تا 28 فروردین سال 1400 در شهر آلماتی قزاقستان برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 اسفند 1399 بروزرسانی: 4 اسفند 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 1132

به "امیدواری آزادکاران جوان به حضور در تورنمنت های بین المللی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیدواری آزادکاران جوان به حضور در تورنمنت های بین المللی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید