انتخاب رنگ حمام و تاثیرات آن

به گزارش کوه سفید، یکی از سخت ترین انتخاب های دکوراسیون، انتخاب رنگ حمام خواهد بود.

انتخاب رنگ حمام و تاثیرات آن

انواع رنگ حمام و سرویس بهداشتی

وقتی نوبت به آنالیز بهترین رنگ حمام برای خانه می رسد، یکی از سخت ترین انتخاب های دکوراسیون خواهد بود. متاسفانه این فضا، جایی است که اغلب از نظر طراحی داخلی، به آن توجهی نمی گردد. با این وجود، این تصور باید تغییر کند و ایده های طراحی رنگ حمام باید به شکل جدی تری مورد توجه قرار گیرند. با این حال، هر تنالیته تاثیرات روحی خاص خودش را دارد که بسیار با اهمیت است. به همین دلیل در این نوشتار از خبرنگاران تعدادی از این تنالیته ها را آنالیز خواهیم کرد.

دارچینی

رنگ حمام را با سایه های پرطراوت دارچینی زنده نموده و آن را به یک ویژگی برجسته در خانه تبدیل کنید که در طولانی مدت، از نظر جذابیت بی سرانجام بماند. نکته مهم تر درباره تنالیته دارچینی این واقعیت است که، تقریبا به عنوان یک رنگ خنثی عمل می نماید؛ زیرا با انواع عناصر طراحی حمام بسیار خوب هماهنگ می گردد.

سبز سیج

درست مانند خاکستری مفرغی، رنگ حمام سبز سیج، تقریبا با هر سبک طراحی و تمام عناصر به کار رفته در حمام هماهنگ می گردد و هرگز از مد نمی افتد. به علاوه، این تنالیته برای پنهان کردن لکه های ایجاد شده روی دیوار، بسیار مناسب است؛ بدون اینکه انتخابی برجسته و چشم گیر باشد.

قرمز گوجه ای

برای ایجاد انرژی در حمام، از قرمز پر جنب و جوش گوجه ای، روی دیوار تاکیدی بهره ببرید تا عمق بیشتری داشته باشد و حس نشاط و زندگی را بسازد. گرچه تعداد زیادی ایده تنالیته قرمز برای انتخاب وجود دارد، اما پیشنهاد می کنیم به دنبال رنگی باشید که کمی تم نارنجی درون خودش داشته باشد. در این حالت برای سال های آینده نیز تازه خواهد بود.

آبی سلطنتی

آبی سلطنتی گزینه غنی و بسیار مجللی را ایجاد می نماید و از آنجا که بسیار قدرتمند است، در حمام های بزرگتر، بهترین عملکرد را خواهد داشت. به علاوه، تقریبا با هر رنگ به راحتی هماهنگ می گردد.

یاسی

تنالیته آرام و ملایم یاسی، هرگز از مد نمی افتد و جنسیت خنثی و تنالیته غیر منتظره ای دارد؛ زیرا در خانه های مدرن آن را زیاد نمی بینید. برای داشتن ظاهری مناسب و نگه داشتن آن به صورت بی سرانجام، به سراغ سایه های یاسی آبرنگی و ظریفی بروید که با وسایل سفید و عناصر تزیینی هماهنگ شده باشند.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی بیشتر با نکات دکوراسیون مطلب راه هایی آسان برای تغییر دکور سرویس بهداشتی را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 25 آبان 1399 بروزرسانی: 25 آبان 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 937

به "انتخاب رنگ حمام و تاثیرات آن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخاب رنگ حمام و تاثیرات آن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید