انتقام گیری به سبک غول فناوری چین: صدها کارمند آمریکایی از هواوی اخراج می شوند (تورهای چین)

به گزارش کوه سفید، شرکت هواوی اعلام نموده که به زودی صدها کارمند خود در ایالات متحده را اخراج می نماید. این شرکت گزارش داد که در حال آماده شدن برای این اخراج گسترده است.

انتقام گیری به سبک غول فناوری چین: صدها کارمند آمریکایی از هواوی اخراج می شوند (تورهای چین)

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب به نقل از وال استریت ژورنال، طی ماه های اخیر پس از آنکه دولت ترامپ یک ممنوعیت فروش و تجارت گسترده را علیه هواوی به راه انداخت، با مشکلاتی جدی رو به رو شد. این در حالی بود که ایالات متحده عملا هواوی را به لحاظ امنیتی به عنوان تهدیدی بالقوه علیه خود ارزیابی می کرد.

بنابراین هواوی در حال برنامه ریزی برای اخراج کارمندان آمریکایی است که در شرکت تحقیقاتی Futurewei Technologies کار می نمایند. این افراد در واقع در تعدادی از آزمایشگاه های تحقیقاتی این شرکت کار می نمایند. هواوی به کارمندان چینی خود که در ایالات متحده مشغولند اجازه می دهد دوباره به چین بازگردند و شغل خود را در شعبه ای دیگر ادامه دهند اما دیگر جایی برای کارمندان آمریکایی ندارد.

در ماه می ، کاخ سفید یک دستورالعمل اجرایی را صادر کرد که به وزیر بازرگانی ایالات متحده اجازه می داد از فروش شرکت های آمریکایی به اشخاصی که تهدیدی برای امنیت ملی در نظر گرفته می شوند پیشگیری کند. در نتیجه هواوی دیگر قادر به خرید بعضی از قطعات و نرم افزار هایی که برای محصولات خود به آنها احتیاج داشت نبود.

منبع: انتخاب
انتشار: 13 دی 1401 بروزرسانی: 13 دی 1401 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 1865

به "انتقام گیری به سبک غول فناوری چین: صدها کارمند آمریکایی از هواوی اخراج می شوند (تورهای چین)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقام گیری به سبک غول فناوری چین: صدها کارمند آمریکایی از هواوی اخراج می شوند (تورهای چین)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید