انهدام باند6 نفره سرقت لوازم خودرو، اعتراف به 300 فقره سرقت!

به گزارش کوه سفید، رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی پایتخت از انهدام باند 6 نفره سرقت لوازم داخل خودرو اطلاع داد.

انهدام باند6 نفره سرقت لوازم خودرو، اعتراف به 300 فقره سرقت!

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سرهنگ کارآگاه علی عزیزخانی رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران عظیم از دستگیری اعضای باند 6 نفره سارقان لوازم و محتویات داخل خودرو اطلاع داد.

سرهنگ کارآگاه عزیزخانی در تشریح خبر فوق گفت: با دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت مجدد یکی از مجرمان حرفه ای و تشکیل باند سرقت لوازم خودرو و پایش های اطلاعاتی تعیین شد متهم با همکاری 4 نفر از همدستانش لوازم داخل خودرو ها را سرقت نموده و با همکاری یک مالخر به فروش می رسانند.

وی با اشاره به شناسایی پاتوق سرنموده باند توضیح داد: با هماهنگی قضائی تیمی از کارآگاهان به مخفیگاه متهم اعزام و پیروز شدند وی را در مخفیگاهش دستگیر نموده و در بازرسی تعداد زیادی اموال مسروقه را کشف نمایند.

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران اضافه کرد: در گام بعدی از تحقیقات پلیسی مخفیگاه سایر متهمان نیز شناسایی شد و ضمن دستگیری سارقان در عملیات های مستقل و منسجم، در آنالیز بیشتر از مخفیگاه آنان مقادیری اموال سرقتی کشف شد و متهمان نیز به فروش اموال سرقتی به مالخری در بریانک اعتراف کردند.

وی با بیان اینکه مالخر اموال مسروقه در بریانک دستگیر شد اظهار داشت: با تکمیل تحقیقات پلیسی اعضای این باند 6 نفره به 300 فقره سرقت لوازم خودرو و خرید و فروش اموال سرقتی اعتراف نموده و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 خرداد 1400 بروزرسانی: 25 خرداد 1400 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 1334

به "انهدام باند6 نفره سرقت لوازم خودرو، اعتراف به 300 فقره سرقت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انهدام باند6 نفره سرقت لوازم خودرو، اعتراف به 300 فقره سرقت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید