مشخصات رسمی چری آریزو 5 فیس لیفت اعلام شد

به گزارش کوه سفید، شرکت مدیران خودرو به عنوان نماینده محصولات چینی چری و ام وی ام در ایران میخواهد آریزو 5 فیس لیفت را روانه بازار کند. البته باتوجه به شرایط تحریمی، مدیران خودرو به جای نشان چری روی آن فقط نشان ام وی ام را نصب خواهد نمود. نسخه نو این سدان مونتاژی در ایران، با نام هایی مانند آریزو 5 پرو در بعضی بازارهای هدف چری شناخته می گردد. اما هنوز به صورت قطعی نمی توان گفت که نام نسخه فیس لیفت آریزو 5 در ایران چه خواهد بود.

مشخصات رسمی چری آریزو 5 فیس لیفت اعلام شد

طراحان برای آریزو 5 فیس لیفت ازلحاظ ظاهری تغییرات اندکی را در نظر گرفتند که ازجمله این تغییرات می توان به اسپرت ترشدن سپر جلو و رکاب های آن اشاره نمود، اما چری برای کابین این سدان خود تغییرات بیشتری را در نظر گرفته است. کابین این خودرو اکنون از فضای داخلی با طراحی بهتر بهره می برد و به فضای داخلی آریزو 6 شباهت زیادی دارد.

آریزو 5 از نمای روبه رو

بعلاوه یک باک کوچک به صورت مستقل بر روی درِ صندوق عقب این خودرو دیده می گردد. با وجود اینکه در ظاهر بیرونی آریزو 5 فیس لیفت، آن چنان تغییر خاصی در قالب اجزای پلاستیکی دیده نمی گردد، اما می بینیم که کابین این سدان چینی به طور کل متحول شده است.

بااین حال بدیهی است که در کابین آریزو 6 و آریزو 5 فیس لیفت تفاوت هایی وجود دارد و همین نکات باعث می گردد که همچنان آریزو 6 در جایگاه لوکس تری قرار بگیرد. به عنوان مثال جلو آمپر آریزو 5 فیس لیفت برخلاف جلو آمپر آریزو 6، به نمایشگر دیجیتالی تک رنگ مجهز است و صفحه نمایش دیجیتال در آن دیده نمی گردد. طراحان آریزو 5 فیس لیفت سعی نموده اند تا با ایجاد برجستگی و فرورفتگی های مختلف بر روی سپر و درب صندوق عقب، ظاهری زیبا را در فکر بیننده از نمای پشت های آریزو 5 ایجاد کنند و به نسبت هم پیروز بوده اند.

نمای داخلی آریزو 5

باتوجه به اطلاعات منتشرشده به وسیله مدیران خودرو می توان گفت که همچنان پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ بر روی این خودرو حضور خواهد داشت و جعبه دنده CVT نسل تازه چری در سیستم انتقال قدرت این سدان استفاده می گردد. در حال حاضر آریزو 5 توربو با پیشرانه 1.5 لیتری توربو 147 اسب بخار قدرت و 210 نیوتن متر گشتاور در مدیران خودرو مونتاژ می گردد و قرار است که نسخه فیس لیفت هم با همین پیشرانه به بازار بیاید. گنجایش صندوق عقب چری آریزو 5 فیس لیفت معادل 430 لیتر است که نسبت به خودروی همانند تندر 90 با 510 لیتر فضای صندوق، کمی ناک افی به نظر می رسد. این فضا با خواباندن جایگاه های ردیف عقب توسعه خواهد یافت.

آریزو 5 فیس لیفت مدیران خودرو دارای امکاناتی نظیر فرمان کمکی برقی، جعبه دنده اتوماتیک CVT با قابلیت تعویض دنده 9 سرعته مصنوعی، بهبود شتاب اولیه و ثانیه (شتاب صفر تا 100 کیلومتر بر ساعت مشابه به آریزو 6 و در کمتر از 10 ثانیه)، ترمزهای دیسکی جلو و عقب، ترمز ABS - EBD -BA، شش کیسه هوای 10 نقطه ای، سیستم کنترل پایداری الکتریکی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، سامانه کنترل آغاز حرکت در سربالایی، سنسور نور، چراغ روشنایی روز، رینگ آلومینیومی، سنسور باد تایر، تریم داخلی چرم مصنوعی، تهویه الکتریکی دستی با صفحه تنظیمات لمسی، نمایشگر لمسی، قابلیت اتصال مستقیم تلفن همراه با نمایشگر خودرو، سانروف، استارت دکمه ای، دوربین و سنسور پارک عقب، دیفیوزر و فلاپ های تازه، کابین مشابه به آریزو 6 و … است.

نمای پشتی آریزو 5

آریزو 5 فیس لیفت تا سرانجام تابستان 1400 به بازار معرفی می گردد و به احتمال زیاد هم در مراسم رونمایی از تیگو 8 و تیگو 8 پرو، معرفی رسمی آن انجام خواهد شد. بعلاوه گفته می گردد که نسخه فیس لیفت این خودرو اختلاف قیمت نزدیک به 70 میلیون تومان را نسبت به نسخه موجود در بازار دارد و با قیمتی نزدیک به 700 میلیون تومان به فروش خواهد رسید.

آگهی های خرید و فروش چری آریزو 5

***

شما می توانید اخبار روز خودرو را در بلاگ خبرنگاران بخوانید.

منبع: دیوار
انتشار: 6 مرداد 1401 بروزرسانی: 6 مرداد 1401 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 1783

به "مشخصات رسمی چری آریزو 5 فیس لیفت اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات رسمی چری آریزو 5 فیس لیفت اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید