بیشتر آلمانی ها خواهان خروج یونان از منطقه یورو هستند

به گزارش کوه سفید، خبرنگاران: بر اساس جدیدترین نظر سنجی بیشتر شهروندان آلمانی خواهان خروج یونان از منطقه ارز مشترک بوده و مخالف سازش بیشتر اتحادیه اروپا با آتن هستند.

بیشتر آلمانی ها خواهان خروج یونان از منطقه یورو هستند

سفر با تور یونان ارزان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید و شهرهای سانتورینی، آتن و میکونوس را ببینید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه تاگس اشپیگل، بر اساس جدیدترین نظر سنجی که به سفارش تاگس اشپیگل و زد دی اف آلمان صورت گرفته است اکثریت شهفرایندان آلمانی خواهان هیچ توافقی با یونان نیستند.

بر این اساس تنها ده درصد شهفرایندان آلمانی بر این عقیده اند که اتحادیه اروپا باید بیشتر با یونانن فرایند سازش و مصالحه را در پیش گیرد. اکثریت 85 درصدی آلمانی ها چنین رویکردی را غلط ارزیابی می نمایند.

آلمانی ها درباره مسئله باقی ماندن یونان در منطقه یورو نیز عقاید متفاوتی دارند. 52 درصد از شهفرایندان آلمانی خواهان خروج یونان از منطقه ارز مشترک هستند و 41 درصد نیز خواهان باقی ماندن این کشور بدهکار در منطقه یورو می باشند.

بر اساس این نظر سنجی حدود 27 درصد شهفرایندان آلمانی بر این عقیده اند که ورشکستگی دولت یونان یک آسیب مالی سخت یا بسیار سخت را به آلمان وارد می نماید. اما بیش از دو سوم شهفرایندان آلمانی (67 درصد) بر این عقیده اند که این مسئله هیچ آسیب مالی شدیدی را برای آلمان به همراه نخواهد داشت.

این نظر سنجی در فاصله روزهای بین سه شنبه تا پنج شنبه گذشته از بین 1234 شهفرایند آلمانی انجام گرفته است.

پ

منبع: تسنیم
انتشار: 17 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 612

به "بیشتر آلمانی ها خواهان خروج یونان از منطقه یورو هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیشتر آلمانی ها خواهان خروج یونان از منطقه یورو هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید