طراحی لوگو: ایرباس A380 با لوگوی تازه لوفتهانزا در میامی به زمین نشست

به گزارش کوه سفید، شرکت هواپیمایی لوفتهانزا، به مناسبت صدمین سال تولد درناهای خود، آن ها را دوباره رنگ کرد. در طراحی تازه، رنگ زرد جای خود را به سفید داده است که معنایی دنیا شمول تر دارد.

طراحی لوگو: ایرباس A380 با لوگوی تازه لوفتهانزا در میامی به زمین نشست

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی لوگو از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی لوگو و آرم تجاری تا برندینگ حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

ایرباس A380 به عنوان هواپیمای پرچمدار لوفتهانزا، برای اولین بار با رنگ آمیزی تازه در فرودگاه میامی آمریکا به زمین نشست. با فرود هواپیمای تازه رنگ آمیزی شده، جشن صدمین سالگرد تولد درناهای غول پیکر (لوگوی شرکت لوفتهانزا که روی هواپیماهای آن درج شده است) به خاتمه رسید.

رنگ آمیزی این هواپیما در فرودگاه گوآنگجو (Guangzhou Baiyun International Airport) در چین انجام شد و این کار، سه هفته و نیم طول کشید. سپس، به مقصد فرودگاه مونیخ، اولین مقصد این هواپیما در کشور آلمان، به پرواز عایدی و از آنجا نیز، برای انجام اولین ماموریت تجاری خود به میامی پرواز کرد.

A380 با کد شناسایی D-AIMD در مونیخ که قطب هواییمایی لوفتهانزا است مستقر خواهد بود و یکی از پنج ایرباس A380 است که در مرکز استان باواریا مستقر هستند. پرچمدار ناوگان هواپیمایی لوفتهانزا، طبق برنامه زمستانی خود در سال 2018، جهت میامی به مونیخ و برعکس را به صورت روزانه می پیماید.

تیمور گودرزی پور، معاول فروش ایرلاین لوفتهانزا، گفت:

مفتخر هستیم که اولین مقصد در خارج از آلمان هستیم که از پرچمدار لوفتهانزا با رنگ آمیزی تازه استقبال می کنیم. A380، تجربه ای بی نظیر و بیشترین سطح از رفاه را در میان چهار کلاس پروازی ما ارائه می نماید.

این رویداد، بار دیگر تعهد گروه لوفتهانزا به آمریکا و هدف فعلی ما برای ارائه محصولی فوق العاده به مشتریان آمریکایی خود را ثابت می نماید.

A380 یکی از 30 هواپیمایی است که سال جاری با طراحی تازه به آسمان برخاسته اند. به مناسبت صدمین سالگرد تولد لوگوی لوفتهانزا، این شرکت هواپیمایی یک بار دیگر اقدام به طراحی آن کرد و آن را بر اساس نیازهای یک دنیای دیجیتال اصلاح کرد. طراحی مجدد برند ایرلاین، بارزترین نشانه پیشرفت خارج از انتظار لوفتهانزا است.

منبع: کجارو / breakingtravelnews.com
انتشار: 9 اسفند 1400 بروزرسانی: 9 اسفند 1400 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 1653

به "طراحی لوگو: ایرباس A380 با لوگوی تازه لوفتهانزا در میامی به زمین نشست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی لوگو: ایرباس A380 با لوگوی تازه لوفتهانزا در میامی به زمین نشست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید