قوانین عجیب آلمان که حتما باید بدانید ، فروش آنلاین بلیط هواپیما به مقصد کشور آلمان

به گزارش کوه سفید، آلمانی ها مردمی قانونمدار هستند و می توان گفت تقریبا همه چیز در آلمان قانون خاص خودش را دارد. البته بعضی از قوانین برای مردمی که تازه به این کشور وارد می شوند کمی عجیب است. امروز در مجله خبرنگاران بعضی از این قوانین عجیب کشور آلمان را که بهتر است در سفر به این کشور بدانید، شرح خواهیم داد.

قوانین عجیب آلمان که حتما باید بدانید ، فروش آنلاین بلیط هواپیما به مقصد کشور آلمان

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

قوانین عجیب کشور آلمان ؛ روزهای یکشنبه هیچ کاری انجام داده نمی گردد

روز یکشنبه در آلمان روز استراحت یا روز سکوت نامیده می گردد. تقریبا تمام کشور در روز یکشنبه تعطیل است و مغازه ها و سوپرمارکت ها بسته هستند. البته جاذبه های گردشگری و رستوران ها برای چند ساعتی باز هستند. باز بودن مدارس، دانشگاه ها و اداره ها در روزهای یکشنبه غیر قانونی است. البته این تعطیلی و استراحت تنها در بیرون از منزل اجرا نمی گردد بلکه تمام کارهای خانه از قبیل مته زدن، چمن زنی، جارو کشیدن، بیرون بردن زباله و هرچیزی که باعث ایجاد صدای بلند گردد می تواند منجر به جریمه شدن یا در موارد خاص دستگیر شدن گردد. بیشتر آلمانی ها حتی در روز یکشنبه لباس هم نمی شویند. معروف ترین غذا های آلمان

داشتن ماسک در تظاهرات ها منجر به دستگیر شدن می گردد

اگر در کشور آلمان هستید و در تجمع یا تظاهراتی شرکت می کنید باید حواستان باشد که ماسکی بر روی صورت خود قرار ندهید و صورت تان کاملا معلوم باشد. این تجمعات با حضور پلیس برگزار شده و پوشاندن صورت می تواند باعث دستگیری به وسیله پلیس گردد. این قانون به این منظور است که هویت تجمع کنندگان معین باشد.

سوغات آلمان

بالش یک اسلحه محسوب می گردد

بالش بازی با دعوا با بالش ممکن است یک بازی سرگرم کننده و بامزه باشد اما اگر در کشور آلمان یک نفر را با بالش بزنید ممکن است به دلیل ضرب و شتم به زندان انداخته شوید. به علاوه بالش یک اسلحه محسوب می گردد؛ چیزی مانند یک جلیقه ضد گلوله یا کلاه ایمنی که برای دفاع از خود استفاده می کنید. خرید مقرون به صرفه بلیط هواپیما تهران مونیخ

تمام شدن سوخت در اتوبان غیرقانونی است

رانندگی در اتوبان های آلمان که محدودیت سرعت در آنها وجود ندارد یک تجربه رویایی برای کسانی است که عاشق سرت هستند. اما به خاطر داشته باشید که تمام شدن سوخت در اتوبان ها، راه رفتن یا ایستادن در آنها غیرقانونی است، مگر اینکه اتومبیل شما خراب شده باشد. این قانون برای جلوگیری از تصادفات جاده ای در این اتوبان ها است. پس حتما از پر بودن باک اتومبیل اطمینان حاصل کنید. سفر با قطار در آلمان

دولت آلمان می تواند نام نوزادان را رد کند

برای جلوگیری از تمسخر نام افراد در آینده، دولت آلمان اجازه دارد نام نوزادانی را که ممکن است عجیب و بی معنا به نظر برسند را رد کند. این قانون روی یک زوج از کشور ترکیه به دلیل اینکه نام اسامه بن لادن را برای نوزادشان انتخاب نموده بودند اجرا شد. (خرید مقرون به صرفه بلیط تهران انکارا و بلیط انکارا تهران)

دانشگاه های دولتی رایگان هستند

مدرسه ها و دانشگاه های دولتی در کشور آلمان هیچ شهریه ای ندارند و نکته جالب این است که این دانشگاه ها و مدارس حتی برای افراد خارجی هم رایگان هستند. این ویژگی به علاوه استانداردهای بالای آموزش در آلمان باعث شده دانش آموزان زیادی از سراسر دنیا مخصوصا ایالات متحده آمریکا در این کشور حضور داشته باشند.

دفاتر اداری باید چشم انداز ای رو به آسمان داشته باشند

طبق قوانین استخدامی کشور آلمان، اگر یک ساختمان و دفتر اداری به گونه ای ساخته گردد که چشم انداز ای رو به آسمان نداشته باشد و سیستم تهویه مناسب نداشته باشد، غیرقانونی است. این قانون به منظور حفظ سلامت کارکنان و بودن نور کافی در ساختمان گذاشته شده است.

فرار از زندان جرم نیست

در کشور آلمان کوشش برای فرار از زندان جرم نیست و به دوران محکومیت فرد زندانی اضافه نمی نماید. اگر فرد فراری دستگیر گردد به سلولش بازگردانده شده و بقیه دوران محکومیت خود را سپری می نماید. با این حال، آسیب رساندن به اموال زندان در حال فرار از زندان و همدستی با دیگران می تواند جریمه به همراه داشته باشد.

نرفتن به مدرسه ممنوع است

رفتن به مدرسه برای هر کودکی در کشور آلمان اجباری است و همه بچه ها باید هر روز به مدرسه بروند. در آلمان اگر بچه ها به مدرسه نروند، پدر و مادر جریمه خواهند شد مگر اینکه با گواهی پزشکی دلیل غیبت فرزندشان را به مقامات مدرسه شرح دهند. رفتن به مسافرت، خارج از برنامه زمانی معین شده به وسیله مدرسه خلاف قانون است مگر اینکه به وسیله مدرسه اجازه داده گردد.

کوک کردن پیانو در شب ممنوع

آلمانی ها به سکوت و آرامش بسیار اهمیت می دهند و طبق قانون، کوک کردن پیانو در شب غیر قانونی است. اگر بی خواب شده اید خودتان را با کاری سرگرم کنید که سر و صدایی نداشته باشد.

برای خرید بلیط هواپیما به مقصد آلمان به صفحه اصلی وبسایت مراجعه کنید.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 1448

به "قوانین عجیب آلمان که حتما باید بدانید ، فروش آنلاین بلیط هواپیما به مقصد کشور آلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قوانین عجیب آلمان که حتما باید بدانید ، فروش آنلاین بلیط هواپیما به مقصد کشور آلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید