بازنشستگی بالغ بر 5000 نفر از فرهنگیان شهر تهران

به گزارش کوه سفید، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران از کمبود نیروی آموزشی برای سال تحصیلی آینده و بازنشستگی بالغ بر 5000 نفر از فرهنگیان شهر تهران اطلاع داد.

بازنشستگی بالغ بر 5000 نفر از فرهنگیان شهر تهران

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، عبدالرضا فولادوند در جلسه ستاد پروژه مهر سال 1400-1399 آموزش و پرورش شهر تهران؛ ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تقدیر از فعالیت همکاران فرهنگی در ایام شیوع بیماری کرونا در مدارس و مناطق؛ با اشاره به کمبود نیرو و بازنشستگی بالغ بر 5000 نفر از فرهنگیان شهر تهران گفت: به فراخور هر منطقه راهکارهای لازم ارایه شده است و بر ساماندهی نیروی انسانی، صدور ابلاغ در سیستم بکفا؛ برنامه ریزی و اجرای فرآیند انتخاب و انتصاب مدیران؛ برنامه ریزی و اجرای دوره های ضمن خدمت مدیران و معلمان و راهبری سیستم سناد و ورود اطلاعات دانش آموزان در راستای ستاد پروژه مهر سال 1400-1399 مورد تاکید است.

وی از عملیاتی شدن پروژه مهر اطلاع داد و با تاکید بر برگزاری هرچه سریعتر جلسات ستاد ثبت نام و نقل و انتقال فرهنگیان؛ با توجه به کمبود نیروی انسانی و بحث مقابله با کرونا در پایتخت؛ بر ساماندهی نیروها توضیح داد و گفت: انتظارات و آسیب های پروژه مهر می بایست شناسایی گردد و ضمن تحلیل نتایج پروژه مهر 98؛ زیر ساخت های لازم از نظر نرم افزار و سخت افزار مدارس ارتقا یابد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران پروژه مهر را تمام ساحتی قلمداد کرد و گفت: نقاط قوت و ضعف باید مورد آنالیز قرار بگیرد و ساماندهی نیروی انسانی؛ مدیریت کمبود رشته درس ها و توزیع نیروی انسانی با جدیت پیگیری گردد.

وی ضمن آرزوی شروع مهری سالم و با نشاط در سال جدید؛ با تبیین اهداف پروژه مهر سال 1400-1399؛ نیروی انسانی را بسیار حائز اهمیت دانست و بر تقویت سیستم نظارت بر ورود اطلاعات توضیح داد و اضافه نمود: دورکاری به معنی استراحت نیست و باید همکاران با جدیت به مباحث آموزشی و پرورشی خود عنایت داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران همچنین با توجه به شیوع بیماری کرونا و با توجه به عدم حضور دانش آموزان در مدارس؛ نسبت به آموزش دانش آموزان در شبکه اجتماعی دانش آموزان شاد و برنامه ریزی های لازم تاکید نمود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 593

به "بازنشستگی بالغ بر 5000 نفر از فرهنگیان شهر تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازنشستگی بالغ بر 5000 نفر از فرهنگیان شهر تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید