بعضی می خواهند هرجور شده در چرخه فوتبال باقی بمانند

به گزارش کوه سفید، سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: من و آقای جلالی سرمربی تیم گل گهر سیرجان از مربیانی هستیم که فوتبال را از دریچه قشنگی هایش می بینیم.

بعضی می خواهند هرجور شده در چرخه فوتبال باقی بمانند

به گزارش خبرنگاران، امیر قلعه نویی شامگاه یکشنبه در نشست خبری پیش از بازی با تیم گل گهر در سیرجان اضافه نمود: در کنار احترامی که برای همه همکاران قائلم اما بعضی می خواهند هرجور شده در چرخه فوتبال باقی بمانند و اگر چراغ اخلاق در فوتبال کشور سوسویی می نماید به خاطر وجود مربیانی است که از قدیم در فوتبال مانده اند.

وی از مجید جلالی سرمربی تیم گل گهر سیرجان در سخنانش بارها به عنوان استاد جلالی یادکرد و گفت: بنده و آقای جلالی همواره فوتبال را برای خود فوتبال دوست داشته ایم و به زیبایی هایی که فوتبال می تواند ایجاد کند توجه ویژه داشته ایم.

قلعه نویی ادامه داد: بازی های اخیر تیم گل گهر را بررسی نموده ایم اما شناخت ما از تیم گل گهر بیشتر به دوران مربی سابق این تیم است و مسلما آقای جلالی تغییرات گسترده و موثری در تیم داده اند.

وی مردم استان کرمان را مردمانی نجیب خواند و اظهار کرد: سالها پیش در مدت کوتاهی که سرمربی مس کرمان بودم خاطرات خوبی از این استان برایم مانده است؛ استان کرمان محل احیای مربی گری ام در آن سال های دور بود و ورودم به سیرجان هم با چنین حس مثبتی همراه بود.

تیم فوتبال سپاهان اصفهان فردا ساعت 16:30 در استادیوم امام علی(ع) سیرجان به مصاف تیم گل گهر می رود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 142

به "بعضی می خواهند هرجور شده در چرخه فوتبال باقی بمانند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بعضی می خواهند هرجور شده در چرخه فوتبال باقی بمانند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید