بچه های نسل جدید هنرمندان جدید هم می خواهند

به گزارش کوه سفید، تهیه کننده برنامه رنگین کمان درباره لزوم بهره گیری از توانمندی هنرمندان پیشکسوت و شناخته شده در عرصه برنامه های کودک با هدف تاثیرگذاری بیشتر، خصوصا در شرایط بحرانی فعلی که کشور با ویروس کرونا دست و پنجه نرم می کند، گفت: احترام به هنرمندان پیشکسوت و بهره بردن از توانایی های آنها در برنامه سازی بسیار خوب است اما من معتقدم راه باید برای نیروهای جوان و جدید هم باز شود زیرا بچه های نسل جدید آدم های نسل جدید هم می خواهند. در واقع تلفیق و همکاری این دو با هم باعث می شود برنامه پرانرژی باشد.

بچه های نسل جدید هنرمندان جدید هم می خواهند

پیمان نوراسماعیلی، تهیه کننده در گفت وگویی با خبرنگاران سری جدید رنگین کمان را برنامه ای آموزشی، شاد و موزیکال مطرح نمود که سعی در شکوفایی خلاقیت بچه ها دارد.

او سپس برنامه رنگین کمان را اینگونه توصیف کرد: رویکرد برنامه آموزش است اما به گونه ای که مناسب بچه ها باشد. سعی می کنیم مطالب روز را در برنامه بگنجانیم و به جای بایدها و نبایدها به بچه ها فرصت دهیم تا خودشان به اکتشاف برسند. آن ها در اکتشاف هایشان حرف های متفاوتی می زنند که بسیار خلاقانه است.

او اضافه نمود: در هفته اخیر برنامه هایی درباره ویروس کرونا و نکات آموزشی و ایمنی برای بچه ها ضبط کردیم و سعی کردیم به طوری که برای بچه ها قابل فهم باشد این مساله را آموزش دهیم.

نوراسماعیلی در توضیح شخصیت های برنامه نیز گفت: عروسک چی و چرا را داریم که سری جدید برنامه رنگین کمان با تولد چی که باهوش و شیطان است آغاز می شود؛ مریم وطن پور با عنوان خاله قاصدک مجری برنامه است که در طول برنامه با عروسک ها مشاجره و گفت وگو دارد و یک صدای غایب هم داریم به نام بزرگ خان که مهربان و بزرگ محله است.

او اضافه نمود: سعی می کنیم تا از چند تیپ انیمیشن استفاده کنیم اما اولویتمان انیمیشن های داخلی است در کنارش انیمیشن های خاطره انگیزی مثل پت و مت و بره ناقلا را هم پخش می کنیم. در این زمینه به نظر به بچه ها هم خیلی اهمیت می دهیم و درخواست هایشان را در حد امکان پیگیری می کنیم.

او درباره کار درحوزه کودک گفت: کار در این حوزه درآمد آنچنانی ندارد که بگوییم به خاطرش پولش کار می کنیم بلکه اغلب کسانی که در این حوزه کار می کنند به خاطر دغدغه های خودشان کار می کنند.

تهیه کننده رنگین کمان ضمن تاکید بر اسپانسری نبودن این برنامه گفت: تمام هزینه های ساخت برنامه را سازمان صداوسیما می دهد؛ هر چند مسائل مالی در همه برنامه ها کم وبیش هست اما به اینکه اسپانسری نیستیم افتخار می کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 532

به "بچه های نسل جدید هنرمندان جدید هم می خواهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بچه های نسل جدید هنرمندان جدید هم می خواهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید