تراوا با 150 کتاب در نمایشگاه کتاب حضور دارد

به گزارش کوه سفید، هادی مدرس نیا در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در خوزستان، نقطه قوت نمایشگاه کتاب تهران را در مرورخاطرات، کسب تجارب و ردو بدل کردن اطلاعات مشترک دانست و عنوان نمود: جذابیت نمایشگاه کتاب در این است که آدم های از جنس خودت را می بینی که دلشوره کتاب دارند.

تراوا با 150 کتاب در نمایشگاه کتاب حضور دارد

مدرس نیا نمایشگاه کتاب تهران را مانند دعوت به جشن تولد برشمرد واعلام کرد: اگر نمایشگاه کتاب را مانند جشن تولدی ببینی که به آن دعوت شدی خوب است در غیر این صورت برای ناشر شهرستانی به صرفه نیست.

وی ادامه داد: از زمان حرکت، ارسال کتاب، اسکان، ایاب و ذهاب و در نهایت غرفه برای ناشر هزینه بر است و هر چقدر کتاب بفروشیم شاید بتوانیم بخشی از هزینه ها را جبران کنیم.

ناشر برگزیده خوزستانی با بیان اینکه نمایشگاه فیزیکی کتاب برای ناشران استانی سودی ندارد، اظهار کرد: همه استان ها همین مسائل را دارند اما در نقطه دیگر وقتی نمایشگاه استانی برپا می گردد برترین غرفه ها در اختیار ناشران تهرانی قرار داده می گردد.

مدرس نیا که با 150 عنوان کتاب قرار است در نمایشگاه کتاب 1402 حضور یابد، اظهار کرد: ناشری هستم که هر 10روز یک کتاب منتشر می کنم و در نمایشگاه کتاب تهران 150 عنوان کتاب چاپ اول که طی یکی دوسال گذشته چاپ شدند، را عرضه می کنم.

وی ضمن مثبت ارزیابی کردن مزایای نمایشگاه مجازی برای ناشر شهرستانی اعلام کرد: نمایشگاه مجازی هرچند به صورت متمرکز کتاب پر مخاطب را در نمایشگاه می فروشد، اما متاسفانه هزینه فروش با سرعت بیشتری به حساب ناشران واریز گردد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 14 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 14 اردیبهشت 1402 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 1919

به "تراوا با 150 کتاب در نمایشگاه کتاب حضور دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تراوا با 150 کتاب در نمایشگاه کتاب حضور دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید