ثبت چهارمین برد نفت آبادان ، شجاعی در شهر خودش باخت

به گزارش کوه سفید، به گزارش خبرنگاران، از هفته هشتم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور تیم های صنعت نفت آبادان و تراکتور تبریز، عصر امروز در استادیوم تختی آبادان مقابل یکدیگر صف آرایی کردند که بازی با حساب دو بر یک به سود طلایی پوشان دیار اروند به خاتمه رسید.

ثبت چهارمین برد نفت آبادان ، شجاعی در شهر خودش باخت

در این بازی حامد فلاح زاده، محمد طیبی، محمد اهل شاخه، حسین ساکی، عبدالله ناصری، مهدی حنفی، محمدرضا غبیشاوی، حسن بیت سعید (4+90- سید فاخر تهامی)، محمدحسین زواری (45 - مهدی زبیدی)، طالب ریکانی (4+90- علی آل کثیر)، رضا خالقی فر (71- احمد شریعت زاده) در ترکیب تیم صنعت نفت آبادان حضور داشتند.

محمدرضا اخباری، هادی محمدی، وفا هخامنش، میلاد فخرالدینی (64- محمد قنبری)، میثم تیموری، اکبر ایمانی، حمید بوحمدان، احسان حاج صفی (86- عکاشه حمزاوی)، مهدی تیکدری، اشکان دژاگه (78 - سعید مهری) و محمد عباس زاده (78- امین اسدی) نفرات تشکیل دهنده تیم تراکتور تبریز بودند.

دقیقه 4: پس از خطای فخرالدینی بر بیت سعید، طالب رایکانی خیلی سریع توپ را با برای خالقی فر ارسال کرد که این مهاجم با تجربه در شرایط تک به تک با سنگربان تراکتور با ضربه ای بیرون پا توانست دروازه اخباری را باز کند.

دقیقه 12: سانتر اشکان دژاگه از سمت راست روی سر محمد عباس زاده فرود آمد اما ضربه سرش با بدشانسی به تیر افقی دروازه خورد و خطر از بیخ گوش نفت عبور کرد.

دقیقه 23: حامد فلاح زاده دروازه بان نفت با واکنش دیدنی شوت مهدی تیکدری را در موقعیت تک به تک دفع کرد و در ریباند هم این دروازه بان باتجربه اجازه نداد احسان حاج صفی گلزنی کند و شوت پرقدرت حاج صفی را با عکس العمل تماشایی راهی کرنر کرد.

دقیقه 2+45: ارسال میلاد فخرالدینی به محمد عباس زاده رسید تا مهاجم تراکتور با یک ضربه بسیار دقیق توپ را وارد دروازه فلاح زاده کرد تا نتیجه بازی مساوی گردد.

دقیقه 52: پاس زیبای اشکان دژاگه در داخل محوطه جریمه صنعت نفت به میثم تیموری رسید اما ضربه این بازیکن با اختلاف راهی اوت شد.

دقیقه 84: ضربه از زاویه بسته شریعت زاده را اخباری سنگربان تراکتور با واکنشی عالی به کرنر فرستاد.

دقیقه 2+90: حسن بیت سعید پا به توپ وارد محوطه جریمه تراکتور شد و ارسال این بازیکن را هادی محمدی مدافع تیم میهمان به اشتباه وارد دروازه تیم خودی کرد تا گل دوم زردپوشان ثبت گردد.

باشگاه صنعت نفت آبادان پیش از آغاز بازی از برادران محمود و مسعود شجاعی قبل از بازی صنعت نفت آبادان و تراکتور تبریز تقدیر کرد.

برادران شجاعی هردو اهل آبادان هستند.

حکیم نصاری هافبک با تجربه طلایی پوشان هنوز شرایط بازی را پیدا نکرده است و در این بازی غایب بود.

تراکتور تبریز محمدرضا خان زاده و محمد خرم الحسینی را به علت مصدومت در بازی امروز به همراه نداشت.

صدای ضبط شده طرفداران نفت آبادان از بلندگوهای ورزشگاه پخش می شد.

تعدادی از طرفداران صنعت نفت با حضور در ساختمان های مجاور ورزشگاه تختی به تشویق زردپوشان پرداختند.

مسعود شجاعی کاپیتان تراکتورسازی برای سومین بازی متوالی به عنوان مربی روی نیمکت حضور داشت.

در این بازی حامد فلاح زاده، رضا خالقی فر، مهدی حنفی و طالب ریکانی از تیم نفت آبادان و اشکان دژاگه، امین اسدی، اکبر ایمانی از تراکتور تبریز کارت زرد دریافت کردند.

پیغام حیدری به همراه فرهاد مروجی و محسن بابایی این بازی را قضاوت کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 بهمن 1399 بروزرسانی: 13 بهمن 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 1093

به "ثبت چهارمین برد نفت آبادان ، شجاعی در شهر خودش باخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت چهارمین برد نفت آبادان ، شجاعی در شهر خودش باخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید