حقیقت تلخ زندگی امیر غفارمنش؛ یک چشمش نابیناست

به گزارش کوه سفید، امیر غفارمنش بازیگر تلویزیون و سینما در برنامه احوالپرسی شبکه دو سیما درباره مانع بزرگی که سر راه بازیگری اش وجود داشت، صحبت کرد.

حقیقت تلخ زندگی امیر غفارمنش؛ یک چشمش نابیناست

به گزارش جماران، غفارمنش بیان کرد که چشم چپ او به شکل مادرزادی بینایی ندارد و پدرش، غفار غفارمنش که اتفاقا از فیلمسازان آزاد سینماست او را از ورود به این عرصه نهی نموده بود.

با وجود مخالفت پدرم، بازیگری را آغاز کردم، اما تا هفت سال، پدرم به تماشای تئاتر های من نیامد، تا اینکه یکی از استادانم پدرم را اتفاقی در خیابان می بیند و بابت رشد من در بازیگری به او تبریک می گوید.

اینگونه شد که پدرم برای برطرف کنجکاوی به تماشای نمایشم آمد و بعد فهمید که من هم می توانم با وجود مسئله ای که در بینایی دارم، پیروز باشم.

امیرغفارمنش این حقیقت از زندگی خود را بهانه ای قرار داد تا به متقاضیان جوان ورود به عرصه بازیگری یادآور گردد که اگر عشق به کار وجود داشته باشد، هیچ مانعی نمی تواند بر سر راه پیروزیت قرار بگیرد.

این بازیگر در بخش دیگری از برنامه درباره همسر سابق خود زنده یاد پوپک گلدره بیان کرد: او اولین شاگرد خصوصی من در بازیگری بود و باید بگویم استعداد بزرگی بود که متاسفانه مجال بیشتری برای شکوفایی پیدا نکرد.

منبع: فرارو
انتشار: 19 دی 1400 بروزرسانی: 19 دی 1400 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 1600

به "حقیقت تلخ زندگی امیر غفارمنش؛ یک چشمش نابیناست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حقیقت تلخ زندگی امیر غفارمنش؛ یک چشمش نابیناست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید