خبرنگاران سامانه جدید بارشی وارد کشور می گردد

به گزارش کوه سفید، تهران- خبرنگاران- کارشناس سازمان هواشناسی ضمن اعلام ورود سامانه جدید بارشی به کشور از کاهش 6 تا 9 درجه ای دما در سواحل شمالی کشور از امروز تا روز پنجشنبه اطلاع داد.

خبرنگاران سامانه جدید بارشی وارد کشور می گردد

امین حسین نقشینه در گفت وگو با خبرنگار مالی خبرنگاران درباره شرایط جوی کشور گفت: از بعدازظهر روز (سه شنبه) 29مهر برای استان های اردبیل و گیلان افزایش ابر و بارش های پراکنده شروع خواهد شد.

به گفته نقشینه از فردا نیز سامانه بارشی جدید در سواحل شمال کشور تقویت می گردد که به سواحل شرقی و خراسان شمالی کشیده می گردد.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: برای روزهای پنجشنبه و آدینه برای سواحل شرقی دریای خزر و خراسان شمالی، بارش های پراکنده رخ می دهد. از شنبه در بیشتر مناطق کشور شاهد جوی آرام و آسمانی صاف خواهیم بود.

وی گفت: امروز تا آدینه در سواحل دریای خزر و استان اردبیل کاهش 6 تا 9 درجه ای دما رخ می دهد دریای خزر از امروز تا پنجشنبه، مواج و متلاطم است.

نقشینه شرح داد: برای تهران، آسمانی صاف گاهی با وزش باد پیش بینی شده است.

وی همچنین از استمرار آلودگی هوای تهران تا روز پنج شنبه اطلاع داد و گفت: تا روز پنج شنبه (اول آبان) انباشت آلایندگی در پایتخت ادامه خواهد داشت.

نقشینه گفت: بیشینه دمای تهران امروز26درجه، فردا 24 و دو روز آینده به 22 درجه سانتیگراد می رسد. کمینه دما برای شمیرانات 9 و مهرآباد 12 درجه پیش بینی شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 1 آذر 1399 بروزرسانی: 1 آذر 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 949

به "خبرنگاران سامانه جدید بارشی وارد کشور می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سامانه جدید بارشی وارد کشور می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید