خبرنگاران نحوه حضور دانش آموزان در مدارس استان اردبیل اعلام شد

به گزارش کوه سفید، اردبیل - خبرنگاران - چگونگی حضور عوامل اجرایی ، معلمان و دانش آموزان بر اساس اطلاعیه ستاد مدیریت کنترل بیماری کرونا در مورد آموزش غیرحضوری مدارس استان اردبیل بمدت 2 هفته (از روز دوشنبه پنجم آبان ماه) در مدارس این استان اعلام شد.

خبرنگاران نحوه حضور دانش آموزان در مدارس استان اردبیل اعلام شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای تحصیلی استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران ، اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل روز شنبه خاطرنشان کرد: با توجه به غیرحضوری بودن آموزش در مدارس طبق اطلاعیه ستاد مدیریت و کنترل بیماری کرونا حضور مدیر و عوامل اجرایی مدارس دوشیفته مانند شیفت بندی سری صبح و بعدازظهر در روزهای عادی می باشد.

این اطلاعیه افزوده است: مدیران مدارس با هماهنگی شورای مدرسه نسبت به تنظیم ساعاتی از هفته برای حضور معلمان در مدارس جهت برطرف اشکالات دانش آموزان اقدام خواهند کرد.

همچنین دانش آموزان پایه اول ابتدایی با هماهنگی مدیران مدارس هفته ای 2 روز و هر روز بمدت 2 ساعت در مدارس حضور خواهند یافت.

خدمات آموزشی و تربیتی بصورت غیرحضوری و طبق برنامه هفتگی در شبکه شاد و آموزش تلویزیونی انجام خواهد گرفت.

بر اساس این گزارش ، با توجه به مسائل اینترنت و عدم دسترسی به شبکه شاد در مناطق روستایی و عشایری که از طرف ستاد مدیریت کرونا سفید و زرد اعلام شده، حضور دانش آموزان با رعایت پروتکل های بهداشتی بلامانع می باشد، اما در مناطقی که نارنجی و قرمز اعلام شده حضور دانش آموزان جهت برطرف اشکال و دریافت خدمات آموزشی (درسنامه و سی دی های آموزشی) بلامانع است.

مدیر آموزگاران و راهبران آموزشی، سرگروه های درسی و دبیران شاغل در پژوهش سراهای دانش آموزی نیز جزو عوامل اجرایی محسوب شده و باید طبق برنامه هفتگی در مدرسه و محل کار خود حضور یافته و نسبت به حمایت، نظارت، پیگیری و پشتیبانی آموزشی وتربیتی، برطرف اشکال، تدریس، توزیع درسنامه و محتواهای آموزشی درچارچوب دستورالعمل بازگشایی اقدام نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 5 آذر 1399 بروزرسانی: 5 آذر 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 958

به "خبرنگاران نحوه حضور دانش آموزان در مدارس استان اردبیل اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نحوه حضور دانش آموزان در مدارس استان اردبیل اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید