در دفاع اصلا خوب نبودیم، تجربه سپاهان بر ما غلبه کرد

به گزارش کوه سفید، به گزارش خبرنگاران، در چارچوب دیدارهای هفته دهم رقابت های لیگ برتر والیبال، تیم پیکان تهران مقابل تیم سپاهان مغلوب گردید و هفتمین شکست خود را تجربه کرد.

در دفاع اصلا خوب نبودیم، تجربه سپاهان بر ما غلبه کرد

محمد ترکاشوند سرمربی تیم والیبال پیکان پس از شکست تیمش مقابل سپاهان گفت: از نظر روحی شرایط خوبی نداشتیم. بازی گذشته خود را واگذار نموده بودیم. سپاهان تیمی است که تمرینات خود را زود شروع نموده و بسیار با یکدیگر هماهنگ هستند. این تیم بازیکنان خوبی دارد. از پتانسیل بالایی برخوردار هستند و کم اشتباه ظاهر شدند.

سرمربی تیم والیبال پیکان ادامه داد: سپاهان در یک ست فقط یک اشتباه داشت. مسلم است که پیروز می شدند. تیم ما در دریافت و حمله عملکرد خوبی نداشت. در دفاع اصلاً خوب نبودیم. دو دفاع در سه ست آمار بسیار بدی است.

وی تأکید کرد: همان طور که می دانید 10 بازیکن تیم ما به کرونا مبتلا شده بودند و در این چند هفته نتوانستیم به نحو خوبی از آنها استفاده کنیم. در مجموع هفت روز تمرین داشتیم. بازیکنان از نظر بدنی شرایط ایده آلی نداشتند.

سرمربی تیم والیبال پیکان در خاتمه تأکید کرد: البته اینها دلیل نمی گردد که ما بازی خوبی به نمایش نگذاریم. تیم جوانی داریم. می توانستیم به بازی برگردیم اما سپاهان بازیکنان باتجربه تری نسبت به ما داشت. تجربه آنها بر جوانی تیم ما غلبه کرد. داور هم در بخش هایی امتیازات فاحشی داشت که همین بر روحیه بازیکنان جوانم تأثیرگذار بود. به تیم سپاهان تبریک می گویم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 آذر 1399 بروزرسانی: 23 آذر 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 995

به "در دفاع اصلا خوب نبودیم، تجربه سپاهان بر ما غلبه کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در دفاع اصلا خوب نبودیم، تجربه سپاهان بر ما غلبه کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید