رزمایش ولایت 94 با اقتدار برگزار شد، به تمامی اهداف خود دست یافتیم

به گزارش کوه سفید، دریادار سیاری گفت: رزمایش ولایت 94 برای برقراری امنیت در منطقه شرق تنگه هرمز، دریای عمان و شمال اقیانوس هند برگزار شد.

رزمایش ولایت 94 با اقتدار برگزار شد، به تمامی اهداف خود دست یافتیم

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرنگاران، امیر دریادار حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز(یکشنبه) با اشاره به برگزاری رزمایش ولایت 94 گفت: هدف از برگزاری این رزمایش برقراری امنیت در منطقه شرق تنگه هرمز، دریای عمان و شمال اقیانوس هند بود.

وی با بیان در 5 روز رزمایش که با اقتدار برگزار گشت به اهداف خود دست یافتیم، افزود: امروز که روز پایانی رزمایش بود، رژه دریایی انجام شد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش ادامه داد: رژه دریایی با حضور سرلشکر فیروزآبادی رئیس ستادکل نیروهای مسلح و فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار گشت.

دریادار سیاری با بیان اینکه از انواع زیردریایی با کلاس طارق و غدیر در این رژه استفاده شد، گفت: از ناوها، موشک اندازه ها، بالگردها، هواپیما ها و هواناوها نیز در این رزمایش استفاده شد که نشانگر اقتدار و توانمندی جمهوری اسلامی ایران در عرصه دریایی است.

به گزارش خبرنگاران، تعدادی از وابستگان نظامی خارجی نیز امروز شاهد اقتدار ادوات نظامی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بودند.

12

منبع: تسنیم
انتشار: 3 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 188

به "رزمایش ولایت 94 با اقتدار برگزار شد، به تمامی اهداف خود دست یافتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رزمایش ولایت 94 با اقتدار برگزار شد، به تمامی اهداف خود دست یافتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید