رونمایی از لیست فکری برای نیم فصل

به گزارش کوه سفید، محمود فکری برای تقویت تیمش به دنبال جذب چند بازیکن در جابجایی زمستانی است.

رونمایی از لیست فکری برای نیم فصل

گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، به استقلال در نیم فصل دوم باید در جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند و به همین دلیل، فکری لیست نفرات مورد نظرش را به باشگاه داده تا مددی و همکارانش مذاکره با این بازیکنان و باشگاه هایشان را آغاز نمایند.

سرمربی استقلال در سه پست به دنبال بازیکن است و در لیستی که به باشگاه داده اولویت هایش در هر پست را اعلام نموده است.

بر این اساس، فکری نام سه هافبک دفاعی را به باشگاه داده است. گزینه اول او مهدی کیانی است که روز های خوبی را در سپاهان پشت سر نمی گذراند و جدایی او از این تیم را باید محتمل دانست. در صورتی که استقلال نتواند با کیانی به توافق برسد، علیرضا علیزاده هافبک دفاعی گل گهر اولویت دوم لیست فکری است و بعد از این دو نفر نام صادق بارانی کاپیتان سایپا دیده می گردد.

در پست هافبک هجومی فکری دو بازیکن را می خواهد. نفر اول امین قاسمی نژاد بهترین گلزن شهرخودرو است که از مدت ها قبل اخباری درباره علاقه یحیی گل محمدی و پرسپولیس به جذب این بازیکن منتشر و شایعه شد که او در جابجایی زمستانی راهی پرسپولیس می گردد. گزینه دیگر فکری، میلاد جهانی هافبک ذوب آهن است که البته باشگاه اصفهانی برنامه ای برای از دست دادن این بازیکن ندارد.

برای خط حمله هم فکری نام دو مهاجم را به باشگاه داده است. گزینه اول او پیمان بابایی بهترین گلزن ماشین سازی است و حامد پاکدل مهاجم آلومینیوم و بهترین گلزن این تیم، مهاجم دیگری است که در صورت به نتیجه نرسیدن مذاکرات استقلال با بابایی، آبی ها سراغ او خواهند رفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 اسفند 1399 بروزرسانی: 15 اسفند 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 1155

به "رونمایی از لیست فکری برای نیم فصل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از لیست فکری برای نیم فصل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید