سامسونگ احتمالا روی یک تبلت تاشو و گوشی با نمایشگر شفاف کار می کند

به گزارش کوه سفید، طبق گفته یکی از افشاگران، به نظر می رسد سامسونگ در تلاش است برای سال 2021، دو محصول شگفت انگیز را معرفی کند. یکی از آن ها یک تبلت تاشو با قابلیت تاشوندگی سه باره و دیگری یک گوشی با نمایشگر شفاف است.

سامسونگ احتمالا روی یک تبلت تاشو و گوشی با نمایشگر شفاف کار می کند

سامسونگ در حال حاضر در بین دیگر شرکت های فعال در زمینه ساخت گوشی های هوشمند، بزرگترین شرکت به حساب می آید. اما این فزونی فقط محدود به گوشی های معمولی نیست چرا که غول کره ای از سال 2019 تولید گوشی های تاشوی خود را هم آغاز کرد و به تعداد آن ها در سال 2020 اضافه نمود. همین موضوع باعث شده این شرکت پیش از اینکه صنعت گوشی های هوشمند وارد دنیای تازه ای شود، صدر نشینی خود را در آینده تضمین کند.

سامسونگ در حال حاضر گوشی های تاشوی متعددی در بازار دارد. بنابراین طبیعی است در سال های آینده، تمرکز بیشتری روی این بخش از بازار معطوف کند تا بتواند برخی از طرح های مفهومی بسیار زیبا یا حتی پتنت های شگفت انگیز را به واقعیت تبدیل کند. شایعه یا حقیقت، فعلا این طور به نظر می رسد که این شرکت نمی خواهد دیگر سری پرچم دارهای نوت را تولید کند یا حداقل سری گلکسی نوت 21 آخرین پرچم داران این شرکت از خانواده محبوب نوت ها خواهند بود.

دلیل این کار هم تمرکز بیشتر روی ساخت گوشی های تاشو و یا حتی دیگر محصولات نوآورانه است. اینکه گوشی های تاشو بخشی از این ماجرا هستند مشخص است، اما سوال اینجاست آیا سامسونگ قصد ساخت محصول دیگری را هم در سر دارد؟ اینطور که به نظر می رسد، باید بگوییم بله. البته اگر بتوانیم به ادعاهای مطرح شده توسط این افشاگر اعتماد کنیم.

ترون که با نام کاربری cozyplanes در توییتر فعالیت می کند و از افشاگرانی هم نیست که نام آن را همیشه بشنویم، مدعی شده سامسونگ در سال 2021 از دو محصول شگفت انگیز رونمایی خواهد کرد. یکی از آن ها تبلتی با قابلیت تاشوندگی سه باره خواهد بود و دیگری هم یک گوشی با نمایشگر شفاف. اینکه این محصولات رسما در دسترس قرار می گیرند یا تنها نمونه های آزمایشی هستند مشخص نیست. اما به نظر می رسد در سال آینده شاهد رونمایی از آن ها خواهیم بود.

در رابطه با گوشی این شرکت با نمایشگر شفاف هنوز خبری منتشر نشده که بتوانیم به آن اعتماد کنیم. اینکه اصلا این گوشی چه فایده ای می تواند داشته باشد و از چه طریقی بهتر از گوشی های عادی هست هم هنوز مشخص نشده، اما آنچه که مسلم است، هزینه ساخت بالای نمایشگر آن هاست. بنابراین نباید انتظار محصولی ارزان قیمت را داشته باشیم. اگر هم این برداشت درست باشد، قطعا سامسونگ باید آن را به گونه ای کاربردی، متمایز از سایر محصولات تولید کند تا بتواند به فروش آن امیدوار باشد؛ البته در صورتی که بخواهد آن را رسما وارد بازار کند.

  • سامسونگ در سال 2021 از 4 گوشی تاشو رونمایی می کند

می رسیم به تبلت تاشوی این شرکت که البته نه تصویری از آن در اختیار داریم نه خبری هم در رابطه با آن منتشر شده. هرچند از آنجایی که سامسونگ در تولید گوشی های تاشو تا حدودی پیروز عمل کرده و در راستا درستی هم قرار گرفته است، این احتمال وجود دارد که فناوری یاد شده را به تبلت ها هم بیاورد.

چیزی که این تبلت را از سایر محصولات تاشو متمایز می کند، قابلیت تاشوندگی سه باره آن است. به این صورت که کاربر می تواند آن را سه بار جمع کند. در حال حاضر تنها شرکتی که یک طرح مفهومی از محصولی با چنین قابلیت منتشر کرد، اوپو است که آن را در قالب یک گوشی هوشمند به نمایش گذاشت؛ آن هم در حد یک طرح مفهومی. بنابراین جالب خواهد بود ببینیم چنین فناوری در یک تبلت چگونه پیاده خواهد شد.

  • نسل آینده گوشی های تاشوی سامسونگ باریک تر و سبک تر خواهند بود

اگر شرکت کره ای فکر ساخت تبلتی تاشو را در سر داشته باشد، به احتمال زیاد آن را گلکسی تب فولد یا چیزی مشابه این نام گذاری خواهد کرد. متأسفانه از اینکه چه زمانی دقیقا باید شاهد رونمایی از این محصول باشیم خبری در اختیار نداریم اما انتظار می رود سامسونگ آن را در کنار پرچم داران سری تب S8 و در تابستان رونمایی کند. با این حال تا آن روز زمان زیادی باقی مانده ولی امیدواریم طی ماه های آینده خبرهای بیشتری در رابطه با آن بشنویم.

اما ادعاهای ترون به همین دو موضوع خلاصه نمی شود. وی در انتهای پیام خود مدعی شد سامسونگ برای سال 2022 هم برنامه ویژه ای داشته و قصد دارد گوشی های رول شونده خود را هم راهی بازار کند. در حال حاضر تنها شرکتی که احتمال می رود در سال 2021 از چنین محصولی رونمایی کند LG است که مدت ها روی ساخت محصولی با نمایشگر رول شونده در حال کار است.

البته خبرهای اخیر به این موضوع هم اشاره داشتند که سامسونگ برای سال 2021 برنامه ساخت چنین محصولی را در سر دارد اما اگر قرار باشد گوشی با نمایشگر شفاف و تبلتی تاشو را در کنار محصولات دیگر این شرکت برای سال 2021 ببینیم، منطقی است ساخت گوشی با نمایشگر رول شونده به دو سال بعد موکول شود.

در حال حاضر نزدیک ترین گوشی های سامسونگ به رونمایی و عرضه، پرچم داران سری گلکسی S21 هستند که قرار است شش هفته زودتر از زمان معمول و در تاریخ 14 ژانویه 2021 (25 دی ماه 1399) رونمایی شوند. بنابراین امیدواریم بعد از رونمایی از این گوشی ها، خبرهای بیشتری در رابطه با برنامه های آینده سامسونگ بشنویم.

توجه داشته باشید که خبر بالا در رابطه با گوشی با نمایشگر شفاف و تبلت تاشو سامسونگ با قابلیت تاشوندگی سه باره، ادعای یک افشاگر است و نمی توان به طور حتم به آن اعتماد داشت. بنابراین پیشنهاد می شود تا انتشار خبری موثق تر، آن را در حد یک شایعه در نظر بگیرید.

  • تمام مشخصات گلکسی S21 اولترا لو رفت

منبع: Wccftech

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 15 بهمن 1399 بروزرسانی: 15 بهمن 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 1095

به "سامسونگ احتمالا روی یک تبلت تاشو و گوشی با نمایشگر شفاف کار می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ احتمالا روی یک تبلت تاشو و گوشی با نمایشگر شفاف کار می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید