شمار قربانیان کرونا در مسکو به 660 نفر رسید؛ شروط لغو محدودیت ها

به گزارش کوه سفید، در شرایطی که با مرگ 47 بیمار دیگر در پایتخت روسیه، تعداد قربانیان کرونا در این شهر به 658 نفر افزایش یافت، شهردار مسکو نسبت به امکان لغو تدریجی محدودیت ها، در صورت کاهش میزان آلودگی ابراز امیدواری کرد.

شمار قربانیان کرونا در مسکو به 660 نفر رسید؛ شروط لغو محدودیت ها

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری تاس، ستاد عملیاتی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در روسیه شب گذشته بیان کرد که 47 بیمار دیگر که ابتلای آن ها به ویروس کرونا تایید شده بودند، روز پنج شنبه در مسکو درگذشتند.

بدین ترتیب در مجموع 658 نفر در اثر عفونت در پایتخت کرونا در پایتخت روسیه جان خود را از دست دادند.

این ستاد بار دیگر از شهفرایندان مسکو خواسته است تا مقررات رژیم خود انزوایی (قرنطینه خانگی) را که تا تاریخ 11 ماه مه (22 اردیبهشت ماه) تمدید شده را با دقت رعایت نمایند.

در روسیه تا ظهر روز گذشته تعداد کلی موارد آلودگی به ویروس کرونا به بیش از 106 هزار نفر رسید، بیش از هزار بیمار جان باخته و بیش از 11 هزار نفر هم بهبود یافتند.

در این بین، سرگئی سوبیانین شهردار مسکو نیز در مصاحبه ای تلویزیونی بیان کرد که س از تعطیلات ماه مه (12 ماه مه/ 23 اردیبهشت)، با توجه به چگونگی فرایند کاهش روزانه تعداد مبتلایان به کرونا، می توان درباره لغو محدودیت های قرنطینه در پایتخت تصمیم گیری گردد.

وی ابراز امیدواری کرد که پس از این تعطیلات، مطابق با نتایج پویایی کنونی ابتلای این بیماری، امکان جمع بندی اوضاع و تصمیم گیری های لازم برای اقدامات بعدی و کاهش تدریجی محدودیت ها فراهم گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 658

به "شمار قربانیان کرونا در مسکو به 660 نفر رسید؛ شروط لغو محدودیت ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شمار قربانیان کرونا در مسکو به 660 نفر رسید؛ شروط لغو محدودیت ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید