نخست وزیر روسیه: ما به زندگی در شرایط تحریم عادت نموده ایم

به گزارش کوه سفید، نخست وزیر روسیه با اشاره به اینکه این کشور مدت هاست دیگر به زندگی در شرایط تحریم ها عادت نموده، از آمادگی صادقانه مسکو برای در اختیار قرار دادن تجربه خود در ساخت واکسن کرونا به دیگر کشورها اطلاع داد.

نخست وزیر روسیه: ما به زندگی در شرایط تحریم عادت نموده ایم

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری اینترفکس، میخائیل میشوستین نخست وزیر روسیه در نشست باشگاه مباحثات بین المللی والدای بیان کرد که این کشور توانسته با شرایط تحریم ها کنار آید و مدت هاست دیگر به آنها عادت نموده است.

میشوستین با اشاره به اینکه اتحادیه اروپا بدون ارائه هرگونه دلیلی و مدرکی، روسیه را به خاطر حادثه اتفاق افتاده برای آلکسی ناوالنی وبلاگ نویس روس، تحریم نموده است، گفت: ما یاد گرفته ایم که در شرایط تحریم به کار خود ادامه دهیم و با این شرایط کنار آمده، خوب عمل کنیم. از این لحاظ، روسیه یا دولت روسیه یا امپراتوری روسیه، به طور معمول به زندگی در شرایط تحریم، عادت نموده است.

نخست وزیر روسیه همچنین با اشاره به اینکه ویروس کرونا، کشورها و قاره ها را تقسیم ننموده، بین مردم از نظر ملیت، دیدگاه های سیاسی یا عقاید آنها تفاوت قائل نشده و به کشورهای قوی و ضعیف، ثروتمند و فقیر حمله نموده است، تأکید کرد که روسیه آماده است تا تجربه خود در زمینه ساخت واکسن علیه ویروس کرونا را با سایر کشورها به اشتراک بگذارد.

وی اضافه نمود: ما آماده یاری به سایر کشورها هستیم و آماده ایم هر تجربه ای را که در این مدت به دست آورده ایم،بدون توجه به تفاوت های سیاسی، فرهنگی یا غیره، با آنها به اشتراک بگذاریم. ما همواره برای تبادل نظر آماده هستیم و این موضع اصولی ماست.

میشوستین همچنین یادآور شد که اقدامات حمایتی در طی شیوع ویروس کرونا منجر به هزینه های قابل توجهی در بودجه دولت شده است ولی چاره دیگری نیست و تمامی تصمیمات کابینه وزیران در هنگام این بیمار همه گیر، تنها مبتنی بر نجات جان شهروندان بوده و این مسئله تنها چیزی است که اقدامات دولت را معین می نماید.

به گفته وی، علاوه بر اینکه تعداد زیادی از مردم روسیه جان خود بر اثر این بیماری از دست داده اند، عرصه تجاری و کل بخش های اقتصاد کشور نیز از این مسئله آسیب دیده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 آذر 1399 بروزرسانی: 12 آذر 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 973

به "نخست وزیر روسیه: ما به زندگی در شرایط تحریم عادت نموده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخست وزیر روسیه: ما به زندگی در شرایط تحریم عادت نموده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید