طراحی برنامه ویژه گردشگری برای کشور روسیه بعد از مهار کرونا

به گزارش کوه سفید، دکتر علی اصغر مونسان در ملاقات با سفیر روسیه در ایران گفت: برای روسیه برنامه ویژه ای را طراحی کردیم، اما متأسفانه به کرونا برخورد کردیم قصد داشتیم همان نشستی را که با فعالان بخش خصوصی و گردشگری چین در قالب نشست بی تو بی برگزار کردیم در این کشور نیز اجرا کنیم تا آژانس های گردشگری بین دو کشور با هم آشنا شوند و ارتباط برقرار نمایند.

طراحی برنامه ویژه گردشگری برای کشور روسیه بعد از مهار کرونا

جهت دریافت مشاوره خدمات اندازه کاتالوگ در فتوشاپ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

او اضافه نمود: مردم ایران، کشور روسیه را دوست دارند و علاقه مند هستند به این کشور سفر نمایند، بنابراین تعداد زیادی از جهانگردان ایرانی که به اروپا سفر می نمایند، می توانند به روسیه نیز سفر نمایند، علاقه مند هستیم تعداد جهانگردان ایرانی به روسیه افزایش پیدا کند.

وزیر میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی توضیح داد: با توجه به اینکه روسیه جهانگردان زیادی دارد که به موضوع فرهنگ، تاریخ، موزه و اکوتوریسم علاقه مند هستند، رفت و آمدهای جهانگردی می تواند شناخت مردم را از دو کشور زیاد کند و این موضوع به تعمیق روابط یاری می نماید. اکنون روابط سیاسی و مالی بسیار خوبی با روسیه داریم.

دکتر مونسان خطاب به سفیر روسیه در ایران گفت: توسعه جهانگردی میان ایران و روسیه می تواند دو ملت را به یکدیگر نزدیک و شناخت ها را بیشتر کند. آقای جلالی سفیر ما در روسیه در این زمینه یاری می نماید از شما نیز تقاضا دارم این موضوع را پیگیری کنید.

وزیر میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی گفت: شیوع ویروس کرونا برنامه های ما را محدود کرد، قصد داشتیم مانند چین با هیئتی 40 نفر به روسیه سفر کنیم و یک نمایشگاه صنایع دستی در آن کشور برگزار کنیم و به مدت چند شب برنامه شب های ایرانی را اجرا کنیم تا آژانس های روسیه با فضای جهانگردی کشورمان آشنا شوند و همین طور آژانس های ایرانی.

او اضافه نمود: با توجه به این که با روسیه فاصله مان نزدیک است، آمادگی داریم بعد از کرونا هم از روسیه جهانگرد به ایران سفر کند و هم از ایران، به همین منظور برنامه های ویژه ای تدارک دیدیم، با انجام این کار آمارهای جهانگردی بین دو کشور را می توان افزایش داد.

دکتر مونسان توضیح داد: لغو ویزا گروهی در این زمینه یاری می نماید. برای توسعه جهانگردی دو موضوع مهم است یکی لغو ویزا گروهی و دیگری پرواز مستقیم که ما با روسیه دو تا موضوع را داریم، به نظر من با یاری دو کشور توسعه جهانگردی تحقق پیدا خواهد نمود. کرونا از بین برود برای اجرای برنامه و برگزاری نشست بزرگی با فعالان بخش خصوصی و جهانگردی این کشور به روسیه سفر می کنیم.

صدور ویزای الکترونیکی برای ایران از فوریه سال 2021

لوان جاگاریان سفیر روسیه در ایران در ادامه گفت: با پیشنهاد وزیر میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی برای توسعه جهانگردی میان دو کشور موافق هستم، ایرانی ها آشنایی خوبی با روسیه دارند، در سال 2018 جام جهانی فوتبال که در این کشور برگزار گردید، تعداد زیادی از جهانگردان و هوادارن فوتبال ایران در آنجا حضور داشتند و از شهرهای مختلف روسیه بازدید کردند.

او اضافه نمود: از ماه فوریه سال 2021 در کشور روسیه ویزای الکترونیکی صادر می گردد ایران هم جزء کشورهایی است که برای آن ها این ویزا صادر می گردد.

سفیر روسیه در ایران برای گسترش و توسعه جهانگردی میان دو کشور بعد از مهار کرونا ابراز امیدواری کرد.

منبع: گردشبان
انتشار: 15 آذر 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 979

به "طراحی برنامه ویژه گردشگری برای کشور روسیه بعد از مهار کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی برنامه ویژه گردشگری برای کشور روسیه بعد از مهار کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید