محصول جدید سایپا از چه زمانی پیش فروش و عرضه می گردد؟

به گزارش کوه سفید، خبرنگاران: مجید باقری خوزانی، قائم مقام مدیرعامل در امور فروش شرکت خودروسازی سایپا با اشاره به توقف فراوری محصولات این شرکت، خاطرنشان کرد که سال جاری سال مهمی برای شرکت سایپا به شمار می رود و این گروه خودروسازی مشغول یک جراحی بسیار عظیم است. زیرا در ابتدا خودروی پراید 132 را در دی ماه سال گذشته از خط فراوری خارج کردیم و این ماه هم مدل 111 از خط فراوری خارج شد.

محصول جدید سایپا از چه زمانی پیش فروش و عرضه می گردد؟

به گزارش خبرنگاران به نقل از خودروبانک؛ طی دو ماه آینده هم قرار است پرتیراژترین مدل پراید یعنی خودروی پراید 131 را در دستور کار داریم و برای همواره با آن خداحافظی کنیم، هرچند این اقدام باید طی 5 سال گذشته و به مرور انجام می شد. در مورد جایگزین خودروی پراید هم مرکز تحقیقات گروه خودروسازی سایپا برنامه ریزی های لازم را انجام داده است و امسال دو طرح فیس لیفت از محصولاتمان را به بازار عرضه خواهیم کرد.

به گزارش خودروبانک و به نقل از ایرانجیب، قائم مقام مدیرعامل در امور فروش سایپا همچنین اظهار داشت: دو خودروی ساینا و کوییک، در واقع دارای پلتفرم اختصاصی برای فراوری محصولاتش هستند و خوشبختانه خودروی کوییک به عنوان یک محصول جدید، با استقبال بسیار خوبی در بازار همراه بوده است. بنابراین هنگامی که از فیس لیفت این خودرو حرف میزنیم، به دنیال ایجاد تغییرات و رسیدن به نتیجه بهتر در ظاهر خودرو هستیم. اما محصول جدیدی که سایپا به دنبال فراوری انبوه آن است، سایپا شاهین خواهد بود که برنامه ریزی های لازم اجرا شده تا این خودرو از نیمه دوم امسال وارد بازار گردد و قبل از آن، در نیمه اول سال و در ماه های آینده پیش فروش آن را شروع کنیم.

مجید باقری خوزانی با اشاره به زمان پیش فروش سایپا شاهین در نیمه اول سال و عرضه آن به بازار در نیمه دوم امسال، در توضیحات تکمیلی خود اظهار داشت که ما دیگر هیچ مدل پرایدی فراوری نخواهیم کرد، هرچند محصولات ذکر شده هیچ وقت جایگزین پراید نخواهند شد، اما به تنوع سبد فروش سایپا بعد از حذف خانواده پراید یاری می نمایند. به این نکته هم باید اشاره نمود که نه تنها در میان محصولات سایپا، بلکه در هیچ نقطه از دنیا نمی توانیم محصولی به لحاظ قیمتی پیدا کنیم که بتواند جایگزین پراید در کشور گردد و بدون شک خودروی پراید ارزان ترین خودروی در حال فراوری در سطح دنیا است.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 19 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 678

به "محصول جدید سایپا از چه زمانی پیش فروش و عرضه می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محصول جدید سایپا از چه زمانی پیش فروش و عرضه می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید