مشهورترین گربه جهان 97میلیون دلار ثروت دارد!

به گزارش کوه سفید، اولیویا بنسون، گربه تیلور سوئیفت سومین حیوان خانگی ثروتمند دنیا با ثروت تقریبی 97 میلیون دلار است. اولیویا بنسون، یک اسکاتیش فولد است که میلیون ها لایک در اینستاگرام به دست آورد و با بازی در کنار سوئیفت در چندین موزیک ویدیو و تبلیغ، معروف شده است.

مشهورترین گربه جهان 97میلیون دلار ثروت دارد!

به گزارش روزیاتو، اما، گربه تیلور سوئیفت پشت سر ستاره اینستاگرامی، گربه ای به نام نالا، که در رتبه دوم واقع شده است، و یک ژرمن شپرد به نام گونتر ششم از ایتالیا که ثروتمندترین حیوان خانگی دنیا است، نهاده شده است.

نالا پس از اینکه صاحبانش تصاویری از او را از خانه خود در لس آنجلس منتشر کردند، در رسانه های اجتماعی مورد توجه نهاده شد. نالا، یک ترکیب سیامی و تابی، ثروتی 100 میلیون دلاری دارد و زمانی که یک بچه گربه بود، صاحبانش او را در یک پناهگاه حیوانات پیدا نموده اند.

اما هم نالا و هم اولیویا بنسون زیر سایه گونتر ششم که 500 میلیون دلار ثروت دارد، نهاده شده اند. گونتر ششم، رتبه اول ثروتمندترین حیوان خانگی دنیا را دارد. این ژرمن شپرد متعلق به شرکت گونتر است که دارایی و ثروت این سگ را مدیریت می نماید. این شرکت در املاک و مستغلات سرمایه گذاری نموده و گونتر ششم را پنج برابر ثروتمندتر از نفر دوم فهرست نموده است.

در همین حال، گربه سوئیفت، اولیویا بنسون، ثروت خود را با حضور در بسیاری از تبلیغات با بودجه کلان در کنار سوئیفت، از جمله برای کوکای رژیمی در سال 2014، به دست آورد. این گربه بعلاوه در موزیک ویدیوهای سوئیفت، از جمله برای جای خالی و من حضور داشته است.

در سال 2020، سوئیفت تصویری از این گربه که پاهایش را روی مبل باز نموده بود، منتشر کرد که بیش از 2 میلیون لایک در صفحه اینستاگرام او به دست آورد.

سگ های اُپرا وینفری، سدی، سانی، لورن، لیلا و لوک همگی با 30 میلیون دلار، در جایگاه چهارم نهاده شدند.

منبع: فرارو
انتشار: 25 دی 1401 بروزرسانی: 25 دی 1401 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 1873

به "مشهورترین گربه جهان 97میلیون دلار ثروت دارد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشهورترین گربه جهان 97میلیون دلار ثروت دارد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید