ممنوعیت پذیرش مسافر در مراکز اقامتی اصفهان

به گزارش کوه سفید، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اصفهان گفت: با توجه به نزدیک شدن اصفهان به شرایط قرمز، پذیرش مسافر در تمام مراکز اقامتی این استان تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

ممنوعیت پذیرش مسافر در مراکز اقامتی اصفهان

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، فریدون اللهیاری اظهار کرد: بر اساس تصمیم گیری های اجرا شده در اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان، پذیرش مسافر در تمام مراکز اقامتی استان اصفهان ممنوع است.

او ادامه داد: با توجه به سرعت شیوع ویروس کرونا و نزدیک شدن استان به شرایط قرمز، ابلاغیه ای از سوی وزارتخانه مبنی بر تعطیلی اماکن تاریخی در استان دریافت شد و تصمیم گرفتیم علاوه بر اعلام تعطیلی اماکن تاریخی، پذیرش مسافر را نیز در اصفهان تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان شرح داد: تمام واحدهای اقامتی اعم از هتل ها، مسافرخانه ها، اقامتگاه های سنتی، اقامتگاه های بومگردی و واحدهای استیجاری در جذب مسافر ممنوعیت خواهند داشت و به طور کلی تمام هزار و 100 مورد تأسیسات گردشگری نیز با ممنوعیت پذیرش افراد روبرو خواهند بود.

اللهیاری از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهای اقامتی استان آن را به شماره های 32681034 الی 35 گزارش دهند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 527

به "ممنوعیت پذیرش مسافر در مراکز اقامتی اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ممنوعیت پذیرش مسافر در مراکز اقامتی اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید