نخستین مدرسه زمستانه حقوق برگزار می گردد

به گزارش کوه سفید، نخستین مدرسه زمستانه حقوق توسط مرکز آموزش پژوهشگاه قوه قضاییه برگزار می گردد.

نخستین مدرسه زمستانه حقوق برگزار می گردد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه قوه قضاییه، نخستین مدرسه زمستانه حقوق از 17 بهمن تا 15 اسفند 1398برگزار خواهد شد.

آموزش ها در پنج بخش پزشکی قانونی، پولشویی و اخلال در نظام مالی کشور، جرایم پزشکی، بهداشتی، تغذیه و دارویی، حقوق شرکت های خلاق فراوری محتوا و حقوق بانکی به ترتیب در 17و 24 بهمن ماه و اول، 8 و 15 اسفند ماه برگزار می گردد که علاقه مندان از جمله قضات و کارکنان قوه قضاییه، وکلا و کارآموزان وکالت و دانشجویان می توانند برای ثبت نام به وب سایت www.ijri.ir مراجعه نمایند.

بنابراعلام دبیرخانه مرکز آموزش، دوره اول کلاس آموزشی پزشکی قانونی با موضوعات ضربه شناسی و تروماتولوژی، تشخیص هویت، چگونگی معین خسارات و ارش در پزشکی قانونی، مرگ شناسی و کالبد شناسی، آزمایشگاه و سم شناسی قانونی و تور بازدید از پزشکی قانونی برگزار می گردد.

دوره دوم و سوم نیز به ترتیب کلاس های آموزشی پولشویی و اخلال در نظام مالی کشور با موضوعات پولشویی (مقدمات و مفاهیم)، پولشویی (عناصر تشکیل دهنده)، اخلال در نظام مالی مصادیق و نحوه رسیدگی و تحلیل جرایم (موضوع قانون مجازات اخلالگران) و همچنین کلاس آموزشی جرایم پزشکی، بهداشتی، تغذیه و دارویی با موضوعات فعالیت های غیرمجاز در امور پزشکی، رفتار های مجرمانه پزشکی، مسئولیت پزشکان، فعالیت های غیرمجاز در امور دارویی و رفتار های مجرمانه در مورد دارو (افراد و داروخانه ها) خواهد بود.

دوره چهارم نیز با موضوع حقوق شرکت های خلاق فراوری محتوا با موضوعات آشنایی با قوانین شرکت خلاق، رویه قضایی مالکیت ادبی و هنری در ایران، راه حل های تنظیم گری در نشر محتوا، مالیات و نحوه تنظیم اظهارنامه های مالیاتی و مسئولیت های جرایم فراورینمایندگان و نشردهندگان محتوا است.

محور پنجم کلاس آموزشی حقوق بانکی با موضوعات شیوه های دریافت خسارت ناشی از قرارداد های بانک، قانون جدید چک و ابعاد حقوقی آن، مسئولیت بانک ها در پرداخت های بانکی (نقدی و چک) و ابعاد حقوقی بانکداری الکترونیک خواهد بود.

لازم به ذکر است، وکلا و کارآموزان وکالت شامل 10 درصد تخفیف، قضات و کارکنان قوه قضاییه 20 درصد تخفیف و دانشجویان 25 درصد تخفیف خواهند شد.

این کلاس ها همراه با تور های بازدید علمی پرونده خوانی و آزمون های مهارتی بوده و در انتها به شرکت نمایندگان گواهی انتها دوره از پژوهشگاه قوه قضاییه اعطا می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 398

به "نخستین مدرسه زمستانه حقوق برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین مدرسه زمستانه حقوق برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید