نسخه سوییچ EA Sports FC 24 برای اولین بار قرار است به درد بخورد

به گزارش کوه سفید، کمپانی الکترونیک آرتز (Electronic Arts) اخیرا نسخه نینتندو سوییچ بازی EA Sports FC 24 را یک دستاورد بزرگ از نظر فنی شمرده است.

نسخه سوییچ EA Sports FC 24 برای اولین بار قرار است به درد بخورد

لازم به ذکر است که FC 24 روی نینتندو سوییچ با موتور بازی سازی فراست بایت اجرا می گردد که در تاریخ این مجموعه بی سابقه بوده است. این بدان معناست که کمپانی سازنده قرار نیست که بار دیگر یک نسخه به روز شده از فیفا 19 را در امسال منتشر کند. بازیکنان در نینتندو سوییچ بعلاوه حالت آلتیمیت تیم بهبود یافته را مشابه نسخه اصلی آن در نسخه های کنسولی و کامپیوتر بازی تجربه خواهند کرد. شایان ذکر است که این حالت در گذشته روی کنسول دستی نینتندو به شدت محدود بود.

در این میان دارندگان نینتندو سوییچ در طول سال های اخیر به شدت از الکترونیک آرتز به علت انتشار نسخه های قدیمی فیفا روی این کنسول انتقاد نموده و خواهان نسخه ای مدرن بوده اند. حال جان شپرد (John Shepherd)، مدیر اجرایی فراوری الکترونیک آرتز، بیان نموده که FC 24 از نظر ویژگی های مشترک با نسخه های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان بازی قابل مقایسه است:

شپرد در ادامه FC 24 را روی نینتندو سوییچ به عنوان یک پروژه بزرگ توصیف کرد:

بازی EA Sports FC 24 در تاریخ 29 سپتامبر (7 مهر) امسال برای کنسول های نسل هشتم و نهمی پلی استیشن، ایکس باکس، نینتندو سوییچ و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد. در نهایت علی رغم بهبودهایی که برای FC 24 روی نینتندو سوییچ صورت گرفته است، از قابلیت کراس پلی پشتیبانی نمی کند.

منبع: IGN

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 مرداد 1402 بروزرسانی: 1 مرداد 1402 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 1952

به "نسخه سوییچ EA Sports FC 24 برای اولین بار قرار است به درد بخورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسخه سوییچ EA Sports FC 24 برای اولین بار قرار است به درد بخورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید