آپدیت نو ایکس باکس بالاخره داشبورد 4K را به سری ایکس می آورد

به گزارش کوه سفید، به روزرسانی اکتبر ایکس باکس به زودی عرضه خواهد شد. این آپدیت داشبورد 4K را به ایکس باکس سری اس اضافه خواهد کرد. این خبر در سایت XboxWire اعلام شد. این به روزرسانی تازه شامل حالت شب برای دو کنسول ایکس باکس سری اس و ایکس هم خواهد بود. همین طور اینکه شما می توانید حالت دسترسی را هم به راحتی از بخش Xbox Guide تغییر دهید.

آپدیت نو ایکس باکس بالاخره داشبورد 4K را به سری ایکس می آورد

قبل از این آپدیت داشبورد ایکس باکس سری ایکس با کیفیت 1080p بود که به حالت 4K ارتقاء یافته بود. حال این دشبورد با کیفیت 4K از همان ابتدا رندر خواهد شد. البته این حالت تنها با اتصال سری ایکس به یک تلویزیون 4K امکان پذیر است. با این اتفاق تمام آیکن های منو و Xbox Guide بهبود بصری خواهند داشت و بسیار معین تر خواهند بود.

به روزرسانی تازه یک حالت شب هم به ایکس باکس وان، سری اس و ایکس اضافه خواهد کرد. این حالت به شما اجازه می دهد تا اندازه نور را تنظیم کنید. این امکان برای افرادی که به نور شدید حساس هستند یا در شب بازی می کنند بسیار مناسب است. این حالت حتی به شما اجازه می دهد تا نور چراغ های موجود روی کنسول را هم تنظیم کنید. همین طور اینکه شما توانایی تنظیم نور کنترلر را هم خواهید داشت. جدول زمانی هم برای حالت شب موجود خواهد بود. فیلتر آبی هم به آن اضافه شده که تنها روی ایکس باکس سری اس و ایکس موجود خواهد بود.

آپدیت تازه یک تنظیمات سریع هم خواهد داشت. با آن شما می توانید از بخش Xbox Guide برخی از عوامل دسترس را کنترل کنید. نکته مثبت این زمینه این است که شما نیازی به ترک بازی نخواهید داشت. این موارد برای افرادی که با ایکس باکس بسیار بازی می کنند مناسب است.

مایکروسافت در تلاش است تا ایکس باکس را بهبود بخشد. بعد از اینکه شروع فروش آن نسبتا خوب بود حال در تلاش است تا جای ممکن از آن پشتیبانی کند. اضافه شدن قابلیت هایی مانند حالت شب و دیگر چیزها برای یک کنسول بازی الزامی نیستند. اضافه شدن این ها تنها باعث می شود که این کنسول یک عامل دیگر را برای رقابت با پلی استیشن 5 عرضه کند.

منبع: Gamespot.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 14 آذر 1400 بروزرسانی: 14 آذر 1400 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 1562

به "آپدیت نو ایکس باکس بالاخره داشبورد 4K را به سری ایکس می آورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آپدیت نو ایکس باکس بالاخره داشبورد 4K را به سری ایکس می آورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید