نظارت دقیق و روزانه بر تمرینات انفرادی شاگردان محمد بنا

به گزارش کوه سفید، حسام الدین جعفری با تاکید بر نظارت دقیق کادر فنی بر تمرینات انفرادی فرنگی کاران در ایام تعطیلی اردوهای تیم ملی به خبرنگاران گفت: طبیعتاً بعد از تعطیلی اردوهای تیم ملی به دلیل شیوع کرونا با یک سری محدودیت ها در مورد تمرینات بچه ها روبرو هستیم. بعضی فرنگی کاران مدتهاست به شهرهای خود بازگشته اند و باید تمرینات انفرادی را در شرایط قرنطینه پیگیری نمایند، دسترسی به امکاناتی مثل سالن های مجهز و همچنین وزنه و لوازم بدنسازی ندارند.

نظارت دقیق و روزانه بر تمرینات انفرادی شاگردان محمد بنا

وی توضیح داد: به هر حال با توجه به این شرایط سعی کردیم تا با تدوین و ارسال برنامه های تمرینی برای فرنگی کاران، به خوبی از شرایط روحی و جسمی آنها با خبر باشیم. این کار از سوی اعضای کادر فنی بصورت دقیق و روزانه صورت می گیرد و ما همچنان به وسیله فضای مجازی با بچه ها در ارتباط هستیم.

سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی ادامه داد: البته بعضی از فرنگی کاران با توجه به امکانات قابل دسترسی، توانسته اند با حضور در سالن های کاملاً ضدعفونی شده و بهداشتی بصورت انفرادی تمرین نمایند. همچنین بعضی از بچه ها نیز با حفظ پروتکل های بهداشتی توانسته اند تمرینات کشتی و مرور فن را انجام دهند.

جعفری در سرانجام گفت: هر چند زمان برگزاری رقابتهای گزینشی المپیک از سوی اتحادیه جهانی تعیین شده و ما باید اواخر سالجاری و اوایل سال آینده برای کسب سهمیه های به جامانده به میدان برویم، اما هنوز هیچ چیز بطور قطعی تعیین نیست و باید همچنان منتظر عادی شدن شرایط و سرانجام موج شیوع ویروس کرونا باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 667

به "نظارت دقیق و روزانه بر تمرینات انفرادی شاگردان محمد بنا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظارت دقیق و روزانه بر تمرینات انفرادی شاگردان محمد بنا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید