نمی توانیم نظام آموزشی کشور را متوقف کنیم، تجهیز دانشگاه های آزاد مازندران برای کلاس های مجازی

به گزارش کوه سفید، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مازندران با بیان اینکه در هر واحد دانشگاهی مازندران چند کلاس را تجهیز کردیم تا اساتید با امکانات بهتر در کلاس های مجازی شرکت نمایند و به تدریس بپردازند، اضافه کرد: تاکید شد کلاس ها بصورت آنلاین و آفلاین برگزار گردد و جزوات در اختیار دانشجویان قرار گیرد.

نمی توانیم نظام آموزشی کشور را متوقف کنیم، تجهیز دانشگاه های آزاد مازندران برای کلاس های مجازی

به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرگزاری خبرنگاران، حسین کرمانیان با اشاره به گلایه بعضی از دانشجویان در مورد برگزار نشدن کلاس های مجازی دانشگاه آزاد در مازندران اظهار کرد: با جدیت دنبال این هستیم کلاس ها در قالب مجازی و در بستر سامانه برگزار گردد که یکسری مسائل سامانه ای به وجود آمده و در حال رفع کردن آن هستیم.

وی برگزاری کلاس ها با سیستم های مجازی در این شرایط را بهترین راه چاره دانست و اضافه نمود: بسترهای مختلفی در فضای مجازی برای برگزاری کلاس ها وجود دارد اما دانشگاه آزاد اسلامی با یکپارچه سازی و بهبود زیرساخت ها دارد کوشش می نماید کلاس های مجازی در بستر سامانه انجام گردد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مازندران اعلام نمود: در گذشته کلاس های آموزشی مجازی به صورت محدود در یک دانشگاه و یا چند دانشگاه انجام می شد اما امروز یک میلیون دانشجو بخواهند از همان سیستم آموزشی استفاده نمایند قطعا بستر سامانه با مشکل ایجاد می گردد چون زیرساخت برای تمامی دانشجویان درنظر گرفته نشده بود و در حال حاضر در کوشش هستیم زیرساخت را افزایش دهیم.

کرمانیان با بیان اینکه در هر واحد دانشگاهی مازندران چند کلاس را تجهیز کردیم تا اساتید با امکانات بهتر در کلاس های مجازی شرکت نمایند و به تدریس بپردازند، اضافه نمود: تاکید شد کلاس ها بصورت آنلاین و آفلاین برگزار گردد و جزوات در اختیار دانشجویان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در بحث امتحانات تاکید کردیم اساتید به اندازه تدریسی که کردند از دانشجو انتظار داشته باشند و کیفیت هم باید لحاظ گردد، توضیح داد: کلاس های عملی پس از شکست کرونا در سطح احتیاج برگزار خواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مازندران عنوان نمود: شاید این ویروس در سال های بعد هم به وجود بیاید و ما نمی توانیم نظام آموزشی کشور را متوقف کنیم پس باید به فکر تقویت آموزش در بستر سامانه و به صورت مجازی باشیم که دانشگاه آزاد اسلامی در حال ایجاد این بستر برای تمامی دانشجویان خود است.

کرمانیان با بیان اینکه در مورد بازگشایی دانشگاه ها تابع تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم، گفت: برای استفاده فراگیر از پیغام رسان های خارجی در بحث آموزش با محدودیت قانونی روبرو هستیم اما اساتید می توانند در زمینه اطلاع رسانی و هدایت با دانشجویان در فضای مجازی ارتباط داشته باشند.

منبع: فارس

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 7 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 592

به "نمی توانیم نظام آموزشی کشور را متوقف کنیم، تجهیز دانشگاه های آزاد مازندران برای کلاس های مجازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمی توانیم نظام آموزشی کشور را متوقف کنیم، تجهیز دانشگاه های آزاد مازندران برای کلاس های مجازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید